Welke stambomen inschrijfbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luna2006

Re: Welke stambomen inschrijfbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-13 15:23

Over of door het hekwerk is niet echt mogelijk. Hebben een dek en stevig hekwerk waar hij niet onder of over kan. Is veulenproof en sterk genoeg om een trekpaard tegen te houden. Hij staat dan immers ook niet alleen maar bij een grotere merrie (waar hij te klein voor is om op te raken, ja hij heeft dit geprobeerd).
Ben gewend met warmbloeden om te gaan en in het fokken bij hen. Dus op dat gebied weet ik wat mogelijk is, weet alleen niets af van mini paarden stamboeken.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 15:26

Zo ken ik er nog wel een paar. Ken mensen die ook dachten dat het hek hoog genoeg was. Nou dat bleek toch niet zo te zijn. En het is hier al eerder gezegd maar als merries hengstig zijn gaan ze gerust liggen. Dat heb ik hier met eigen ogen gezien.. Merrie ging gewoon door de knieën.

Plus dat ook al zit er een hek tussen, een hengst naast een hengstige merrie houden is niet leuk voor de hengst en in mijn ogen ook niet eerlijk. Het komt dicht in de buurt van pesten. En ik neem aan dat je dat niet wil.

rose68

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:26

Ik heb nog wel een leuke AMHA ruin te koop, hij mag echt voor heel weinig weg. Hij heeft AMHA papier en daar kun je leuk mee aanrommelen, maar ook mee naar de AMHA approved shows. Hij is bruin bont, 6 jaar en er is al heel veel mee "gerommeld" door kinderen.