Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natsuki schreef:Betaal je je haflinger ook zelf qua onderhoud?
Daarbij snap ik idd dan ook niet zo goed waarom je vraagt 'wat nu'. Ik veronderstel, naar aanleiding van je antwoord, dat je shet bij je haflinger gaat staan? Dan is de stalling, etc al geregeld en weet je toch wt te doen. En je verzorgt ze al drie jaar, die 'pownies', dus dan weet je toch al wat je met ze kunt doen?
naarppc schreef:EskeGirl schreef:Maar HOE wil je haar gaan onderhouden? Hoe ga je 150 euro per maand bij elkaar krijgen?
Hoezo 150 euro, wat moet je daar allemaal van betalen dan?
.
naarppc schreef:EskeGirl schreef:Maar HOE wil je haar gaan onderhouden? Hoe ga je 150 euro per maand bij elkaar krijgen?
Hoezo 150 euro, wat moet je daar allemaal van betalen dan?
EskeGirl schreef:Ik vraag me gewoon af hoe een 13-jarige een paard kan betalen.
En nee, ik ben niet jaloers en heel tevreden met m'n verzorgponies.
juliexxxx schreef:Ik zelf heb 2 shets gekocht toen ik 10 jaar was en 11 jaar,
ik moest alles zelf betalen buiten eten dus: de shetlander zelf en spulletjes die ik er bij wou.
Als je 13 bent kan je zeker een shet helemaal zelf betalen en ik ga wandelen vrij springen vd poesten enz..
Dus: op kapaza staan er veel leuke shets te koop
aerdenhout1 schreef:juliexxxx schreef:Ik zelf heb 2 shets gekocht toen ik 10 jaar was en 11 jaar,
ik moest alles zelf betalen buiten eten dus: de shetlander zelf en spulletjes die ik er bij wou.
Als je 13 bent kan je zeker een shet helemaal zelf betalen en ik ga wandelen vrij springen vd poesten enz..
Dus: op kapaza staan er veel leuke shets te koop
Ja hoor.. ZELF gekocht en ZELF betalen op de leeftijd van 10/11 jaar???
Natsuki schreef:Ik zie dat je dertien bent. De aankoo van een shetla der gaat je misschien nog wel lukken, ze zijn nu eenmaal wat goedkoper, maar het onderhoud? Een shetlander heeft ook een wei, schuilstal, vriendjes, hooi, etc nodig. En wat als de shet ziek wordt? Heb je dan genoeg geld. Zonder ene vast inkomen zou ik geen paard gaan kopen, ook geen shetlander.