Heb 4 stallen geboekt dus dat beperkt de keuze al een beetje.
Annebet, ik laat ze juist graag met kouder weer castreren, geen vliegen enz en als ze buiten lopen na de castratie juist met vriezend weer ook geen modder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb wel een slootgraag veulen die al mijn dekens sloopt. Zou m bijna muilkorven, kon wel weer huilen toen ik zag dat hij en Nels z'n beensingel Blaas z'n halsdeken gesloopt had. Zit een hele flinke winkelhaak in
Als ik weer ga showen met meerdere paarden wil ik evt. gaan kijken naar een 'divider'. Die heb ik in Amerika gebruikt en zeker met jaarlingen werkten dat echt uitstekend. Op een locatie heb je vaak een stal voor grote paarden en met een hekwerk die je zelf mee neemt kan je zo 2 paarden bij elkaar zetten zonder alle problemen met eten/slopen etc.
Scheelt je dan ook weer in stalhuur haha
Dit kan natuurlijk niet met alle paarden, dat snap ik ook

marschwood schreef:Huisje hebben we vorig jaar al gereserveerd.Stal is ook geregeld en ja nu inderdaad de inschrijving nog.Kost wat meer tijd omdat ik helaas weer beide schouders ontstoken heb met 2 weken rust door de huisarts.kan dus slecht typen.
Fijn dat jullie er ook gaan zijn!
Wil ook nog Mini's With Spirit doen en de NMPRS show. Maar lijkt me ontzettend leuk om sowieso mee te doen, twijfel nog steeds over de dag. Ik zou halteren met Blaas wel leuk vinden maar dan moet ie even 100 kg afvallen
en hij krijgt weer schuurplekken van zn dekens, lelijk. Sowieso met beide dikkerds liberty en jumping en dan het liefste ook een aangespannen rubriek.
. Maar wij beschouwen de shows ook als onze vakanties dus dat mag wat kosten.
) en daarop je beslissing maken
marschwood schreef:Huisje hebben we vorig jaar al gereserveerd.Stal is ook geregeld en ja nu inderdaad de inschrijving nog.Kost wat meer tijd omdat ik helaas weer beide schouders ontstoken heb met 2 weken rust door de huisarts.kan dus slecht typen.