Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
olafgek schreef:kan volgens mij geen kwaad hoor
paardjes hebben graag gezeldschap, maar ze kunnen prima alleen staan
chayy schreef:Niet iedereen heeft de luxe hea;) enne hij is nu gelukkig
In maart/april komt er een paarden vriendje bij.
En wie zegt dat schapen en paarden geen vriendjes kunnen zijn?
Toen hij nog bij zn vorrige baasje stond wad hij dikke maatjes met n mannetjes schaap.
Ze sliepen samen in de wei.
Dus ik geloof dat t heus goed komt met mijn eddie!
JoyCiej007 schreef:chayy schreef:Niet iedereen heeft de luxe hea;) enne hij is nu gelukkig
In maart/april komt er een paarden vriendje bij.
En wie zegt dat schapen en paarden geen vriendjes kunnen zijn?
Toen hij nog bij zn vorrige baasje stond wad hij dikke maatjes met n mannetjes schaap.
Ze sliepen samen in de wei.
Dus ik geloof dat t heus goed komt met mijn eddie!
Loopt hij de hele dag met zo'n gelukzalige glimlach om z'n smoel dan, of heeft hij je ingefluisterd dat hij 'nu gelukkig' is?![]()
Nee sorry, even serieus.
'niet iedereen heeft die luxe', zeg je. Dat klopt.....................
En daarom, 1 + 1 = 2.
Jij hebt 1 shet alleen, iemand anders heeft 1 paard/1 pony/1 shet alleen, tel dat bij elkaar op........ en juist......... wat krijg je dan?
Probleem opgelost. Voor beiden zelfs nog, 2 vliegen in één klap.
Kost je alleen wat meer moeite.
Pony zelf kan er niets aan doen dat jij zo graag een eigen pony wil hebben, maar blijkbaar geen middelen hebt om hem te voorzien van zijn 1e levensbehoeftes......
Robin6833 schreef:Hoe kun je dat nou van achter je computer zeggen? je kunt aan je pony zelf zien of die gelukkig is, als zij zegt dat die shet nu gelukkig is, dan is dat vast wel zo. ze ziet heus wel of die de hele dag voor zn eigen uit staat te staren of lekker in zn vel zit!