Ok, het lijkt mij dat je dan een heel eind komt

.
Ik heb het ooit uitgerekend (over 2011) en toen was ik gemiddeld per maand 50 euro kwijt aan mijn Haflinger (exclusief stalling

). Daar zat wel wat rijles in, dierenarts (enting en nog wat kleine dingetjes), hoefsmid, tandarts, osteopaat 1 keer, zadelpasser 2 keer, en nog wat accesoires (dekjes, dekens, etc).
Dus ik denk dat je met dat bedrag behoorlijk goed zit en het lang niet op zal krijgen (afhankelijk van de hoogte van je stallingskosten).
Als je wat je overhoud dan opzij zet voor nood, dan denk ik dat je qua kosten behoorlijk goed zit.
Ik vind ook niet dat je er van uit moet gaan dat je op kosten gejaagd wordt (denk aan dierenartskosten), maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden. Ik heb zelf meestal wel een spaarpotje achter de hand, maar soms als ik crisis heb (wat het geval was toen ik de langstudeerboete moest betalen die ik nog niet terug heb), heb ik dat niet. Maar ik heb, net zoals jij, wel familie achter de hand die in die situaties wel bij zouden springen.
Ik wens je heel veel plezier met je pony (heb je er al eentje op het oog?)
Edit: afgelopen twee maanden heb ik echter heel veel kosten gehad, omdat ik bloedonderzoek heb laten doen ivm de jeukklachten van mijn paardje, en daar kwam ook niet iets uit waar ik wat mee kan (ja, alle geteste bloedwaarden van het zeer uitgebreide onderzoek waren goed

). Dus ik ga nu een traject in, en geen idee hoeveel me dat nou weer gaat kosten....