2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:40

mogelijk met haar andere acoount wel, ze heeft er namelijk meerdere. ;) Bokt wordt ook alleen maar gebruikt om paardjes te koop te zetten of in dit geval om weggelopen paardjes terug te vinden.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:55

Jeetje hier schrik ik van het vospaardje op de foto heb ik gefokt is helaas ook weer verkocht jammer als mensen zo met hun dieren omgaan.

stal_dolisa

Re: 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 22:07

sommige mensen moeten ook werken vandaar dat ik nog niet gereageerd had,

iris heb ik niet eens zo heel lang gehad en kwam bij mij ook in slechte toestand.
ze is bij mij ook meerdere malen ontwormd en ik ben het zeker met je eens dat de hoefsmid moest komen en ergde mijzelf ook al omdat hij me al een paar keer had laten zitten.

de foto's van mijn hengstjes waren resent en ze hebben zeker eten genoeg.

de db is 2 x bij mij geweest en heeft mij niet allerlij dingen opgelegd ,het enige was dat de paardjes even bekapt moesten worden en dat is gebeurd nadat ik een andere hoefsmid gevonden had en ik moest een mestonderzoek laten doen dat is ook gedaan en hier kwam niets uit en dat mag je navragen bij mijn dierenarts.

de 2e keer dat hij bij mij kwam was alles goed en is hij er nooit weer geweest.
mijn paardjes zijn kerngezond en zijn zeker niet zomaar handels waren ,deze hengstjes heb ik nu ruim een jaar die komen bij slc vandaan ,in april kun je wel zien hoe ze eruit zien wand dan gaan ze mee naar de hk

en een ander acount heb ik ook niet heb alleen deze.

en met het vos paardje op de foto bell gaat het ook erg goed en die is ook niet zomaar verkocht ,ze staat nu bij ons wat verderop en zie haar elke dag.

jullie mogen ook rustig bij mij komen kijken maar ik vind het zeker niet netjes van jou bassenqua om hier zo op te reageren ik ben stapel gek met mijn dieren en dat zijn niet zomaar handels waren maar er word gelijk geoordeeld.

afgelopen winter heb ik ook een merrie gekocht die niet een week langer bij de eigenaar had moeten blijven dan was ze dood geweest ze kon niet eens meer lopen zo mager en ziek was ze ,ze loopt er nu nog en is nu te dik en kerngezond

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:13

Als dit waar is dan is het jammer dat sommige mensen zo snel een oordeel klaar hebben.
Gelukkig zijn ze terug.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:19

Ik vind het wel een normale zaak als je een verwaarloosd paard koopt stal_dolisa dat je hem dan eerst opknapt en dan weer doorverkoopt.

stal_dolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 22:27

dat was ook zeker de bedoeling om haar op te knappen toen ik haar kocht.
ook was het niet de bedoeling dat ze gedekt was ,ze stond zamen met 2 merrie's van haar leeftijd in een ander stuk maar een ander paardje waar ze goed mee kon stond wel bij de hengst en ze is erbij in gekomen en ik heb dus 1 x gezien dat ze gedekt was en heb haar er ook weer uitgehaald dus bassenqua ze is ook niet met geweld en vastgebonden gedekt zoals jij denkt.

maar om een lang verhaal kort te maken moesten er een aantal paardjes weg waarvan ook de paardjes die niet in goede conditie waren en jiust voor die vond ik dat erg belangrijk omdat ik er erg weinig tijd voor kreeg omdat ik de zorg op me moest nemen voor iemand die op sterfen lag
en dit is iets wat ik vooraf natuurlijk niet kon voorspellen en liever ook niet meegemaakt had

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:29

Ik geloof eigenlijk meer het verhaal van Esther, lijkt me niet dat ze dat uit haar duim heeft gezogen?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:31

en benthe dan? Die zag er ook niet echt florisant uit.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:35

Niet meer accounts??

arabianfan is ook een account van je en omdat ie verbannen is heb je deze, zag net een topic van een veulen die wei op ging met moeders met jou link er onder

stal_dolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 22:40

dat was een oud account ja ,ik wou graag het account van mijn stalnaam dat is tog zeker niet verboden

en het maakt mij ook niets uit wat een ander er van denkt ik weet zelf hoe mijn paardjes erbij staan en ik ben gek met ze ,ze komen hier niets te kort en ook weet ik waarom ik voorig jaar een paar paardjes weg moest doen

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:43

Dan heb je dus wel een dubbelaccount en hier beweer je dat je niet meerdere accounts heb en dat is dus wel zo

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:44

Je kan ook je naam wijzigen ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:52

Sjors schreef:
Je kan ook je naam wijzigen ;)

Nee dat kan niet als je een permanente BAN hebt.

Ik heb getemd

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:54

Zoals ik het begrijp, heeft ze een ander account aan gemaakt omdat ze de naam van de stal wil.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:54

yvonnedv,, nee indd maar om dan maar een nieuw account te maken om WEER te gaan liegen,, Kijk naar Iris, arm beestje, nog een veulen op de wereld moeten zetten ook dat arme beestje

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:58

Ik denk dat je te naïef bent Sjors, als ik de verhalen over haar mag geloven is ze niet zo onschuldig als jij denkt :=

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:01

Sjors schreef:
Zoals ik het begrijp, heeft ze een ander account aan gemaakt omdat ze de naam van de stal wil.

Dan had ze haar naam kunnen wijzigen. Als je haar andere account opzoekt zie je het volgende

memberlist.php?mode=viewprofile&u=16030

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:01

Nou bij deze!!!!!! dan wil ik graag een kijkje bij je komen nemen hoe je paardjes erbij staan die allemaal op jullie naam staan....en waarschijnlijk met mij nog meer meer mensen :j
Ik kan mij Iris en ook Benthe nog goed herinneren en ook alle paardjes die je toen te koop had en waarvan men zei,(en er zijn er heel wat hier op bokt)die al heel wat gewend zijn en zelf ook soms handelen, wat ontzettend triest voor die paardjes die daar lopen......

Voordat ik de rest las ,wie je was,dacht ik al,hoe kan je in vredensnaam er pas naar een paar dagen achter komen dat je paardjes vermist zijn :? :?
Hier wordt er al na een paar uur ingegrepen,zegt misschien al genoeg......

Iig hoop ik dat men goed nadenkt voordat ze een paardje in goed vertrouwen verkopen.........

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:21

stal_dolisa schreef:
ik vind het zeker niet netjes van jou bassenqua om hier zo op te reageren ik ben stapel gek met mijn dieren en dat zijn niet zomaar handels waren maar er word gelijk geoordeeld.

Jij vindt het niet netjes dat ik zo reageer ? Zal ik eens vertellen wat ik niet netjes vind ? Dat jij je dieren ofwel géén eten aanbied of zulke troep er voor gooit dat ze het geeneens willen eten ? Ik wil de DA verklaring die naar de DB is gestuurd over Iris wel even inscannen en op het topc zetten, tesamen met de uitslag van haar bloedonderzoek. Ik wil ook de andere mensen die naar jou toe zijn geweest om paardjes te redden wel even vragen op dit topic te reageren om HUN bevindingen hier te vertellen, maakt mij geen verschil hoor Gea! Je mag de komedie stop zetten, het heeft geen zin meer om je achter je onschuldige gezicht met zoete praatjes te verschuilen, een boel mensen trappen er al niet meer in.

En ja , dat is nou het rare van het verhaal, op de HK weet je de dieren wel voor te brengen zoals het hoort, behalve dat de bespiering minimaal is, dat maakt het des te erger Gea, JE WEET DUS WEL HOE HET MOET maar weigert het voor de dieren te doen die de handelswaar zijn. Schaam je dat je durft te zeggen dat je stapelgek bent op je dieren, mensen die dat zijn zorgen ervoor en geven ze de medische zorg die ze nodig hebben, die proppen er geen veulen in met 19 maanden, terwijl ze dus al in slechte toestand was, want je zegt net zelf dat ze in slechte toestand bij jou kwam, kon jij het rechtvaardigen voor jezelf om de hengst erop te zetten ? Snap je het zelf nog? De dekbon is toch echt door jou uitgeschreven dus heb jij die beslissing genomen! Ja ja Gea, gek van je dieren....gek ervan om over de rug van dieren je portemonee proberen te vullen!!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:25

Heb een stukje bij gelezen en er moesten dieren weg omdat er iemand op sterven lag ? Moeilijk he om je eigen leugens te onthouden! Op Zaterdag 2 Juni ben ik met mijn vriend bij jou geweest om naar Iris te kijken, daar vroeg je het absurde bedrag van 400,00 voor, dezelfde dag heb ik de DB gebeld, niet bereikbaar dus Maandag weer geprobeerd, Dinsdag stond de DB op de stoep en die heeft jou sancties opgelegd en op Woensdag stonden de paardjes te koop, in prijs verlaagd wegens KWIJT RAKEN LAND, vreemd dat 15 maanden later dit land nog steeds door jou gebruikt wordt!
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 05-10-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:33

Nou nou lady's, vecht het onderling even uit ipv hier.
Ik weet niet wat waar is van beide partijen maar dit gaat off topic, volgens mij kan dit topic beter op slot aangezien de pony's terug gevonden zijn.
Ts, waar waren de pony's dan dat je ze gevonden hebt?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:34

stal_dolisa schreef:
sommige mensen moeten ook werken vandaar dat ik nog niet gereageerd had,

iris heb ik niet eens zo heel lang gehad en kwam bij mij ook in slechte toestand.
ze is bij mij ook meerdere malen ontwormd en ik ben het zeker met je eens dat de hoefsmid moest komen en ergde mijzelf ook al omdat hij me al een paar keer had laten zitten.

Ik heb de dames bij je opgehaald ;)
Dan maar Benthe, Want deze heb jij in goede toestand gekocht bij de vorige eigenaren Gea.
Ik heb namelijk veel contact gehad ( en nog ) met de mensen waar ze vandaan kwam en waar haar nakomelingen nog lopen.

Ik zal de rest eens bijlezen.

Maar wat is je excuus hiervoor ?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:35

Die zijn slecht in vacht zeg ( gelukkig nu dan beter denk k maar zo )

zijn gewoon bottige billetjes die deze paardjes hebben.
Echt sneu dit en dan nog liegen ook hoe durf je joh

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:40

pff, ik ken bassenqua behoorlijk goed en geloof mij maar, wat zij zegt is echt wel waar, ik heb zelf iris bij haar gezien toen ze er pas was en die zag er érg erg uit ;( iris ziet er nu véél beter uit maar is nog steeds niet van de ellende af, en ook ........ wi laat er in vredesnaam een verwaarloosd merrietje van anderhalf jaar dekken, bah!! náre praktijken, helaas zijn er nog steeds goeierds die die stumperdjes kopen bij TS, het zou eens afgelopen moeten zijn met dit "gehandel" }:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:43

Waarom zou dit per pb moeten???foto's en verhalen zeggen genoeg,..
een gewaarschuwd mens telt voor 2 he...je zal maar in goed vertrouwen een paardje verkopen...

en alleen t feit al dat er alleen foto's van vorige eigenaars geplaatst worden van de vermiste paardjes.....als ik even naar mezelf kijk,heb ik minimaal 1 keer per week recente foto's....
Iedereen doet er maar lekker mee wat die wilt,....... maar wie is er wederom de dupe,niet TS hoor :x maar wel de paardjes....en helaas die kunnen hier niet reageren......