Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koper schreef:Die pony met het te grote hoofdstel (pony die ingevlochten is) heeft het bit te laag hangen, het klappert in de mond. Ook laten jullie haar in stap zwaar boven haar tempo lopen zo te zien.
Verder vind ik het echt niet kunnen dat je de lijnen door zo'n touw"singel" haalt. Hou es op met die onzin.
Amaris schreef:Koper schreef:Die pony met het te grote hoofdstel (pony die ingevlochten is) heeft het bit te laag hangen, het klappert in de mond. Ook laten jullie haar in stap zwaar boven haar tempo lopen zo te zien.
Verder vind ik het echt niet kunnen dat je de lijnen door zo'n touw"singel" haalt. Hou es op met die onzin.
![]()
TS: je lijstje moet er alsvolgt uitzien:
- passend hoofdstel kopen
- fatsoenlijke singel kopen
- met kleine stapjes laten wennen aan het lange teugelen
Dit slaat echt als een tang op een varken. Vooral die touwsingel, hoe verzin je het
testebeest schreef:neusriem op de goede hoogte doen (is een gecombineerde al zit er geen sperriem aan), zit veel te laag
Weet niet wat je op sommige punten al singel gebruikt een touw/halstertouw en daar de leidsel/ longeerlijnen doorheen, not done schuurt voor haar en ze word klemgezet als je iets druk zet schuift het touw niet terug.
Is erg onrustig met haar mond en ga alsjeblieft niet recht achter haar lopen ze kan nu zo de tanden uit je mond slaan.
Ga eerst met haar aan de gang dat ze het bit beter accepteert en idd niet op haar kont slaan met de touwen.
Verder euh was wat wazig dus dit kon ik er uit halen
Hopelijk heb je er wat aan

xloisxchocox schreef:Of zet je pony 1 keer voor de koets om te zien of hij/zij het wil of niet