Denk dat ze daarmee bedoelde dat je laatste bericht
jojo1000 schreef:mensen jeetje hooggeleerden ga toch mee doen aan d eolympische spelen met anky van grunsven
kan ik er wat aan doen dat ik het niet wist ik neem nu regeling
als je een paarden quiz doet met anky van grunsven wie gaat er dan winnen ?
mischien ben ik wel een beginner of een groentje volgens jullei als je tegenover anky van grunsven staat dan piep je vast anders
een beetje warrig is en erg moeilijk leest
misschien moet je voor het plaatsen van een bericht deze nog even doorlezen en de spelfoutjes eruit halen. Dat komt netjes en verzorgd én serieus over.
De mensen hier op bokt proberen je ook alleen maar te helpen en je informatie te geven waar je iets aan hebt 
Een pony kan 15%/20% van zijn gewicht DRAGEN (als hij goed getraind wordt)
Een pony kan op het harde 3 x zijn gewicht TREKKEN, op onverharde paden 2 x en op het zand 1 x zijn eigen gewicht.
Op Bokt kan je heel makkelijk geplaatste berichten nog aanvullen of wijzigen (voor een bepaalde tijd) zodat je niet elke keer een nieuw berichtje neer hoeft te zetten (dat is namelijk niet de bedoeling) Dit kan met het knopje wijzigen wat rechtsonderin naast het rode uitroepteken komt te staan als je een berichtje neerzet.
Veel plezier met je pony
hopelijk kunnen jullie nog vaker zwemmen, maar blijf je er dan wel naast staan/zwemmen, dat zal hij fijn vinden. Misschien kun je andere bezigheden vinden met de pony, zoals vrijheidsdressuur, horse agility of mennen bijvoorbeeld?