Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MiniLoe schreef:dat is voor mij de hoofd reden waarom ik absoluut niet op een manege sta met mn beide shets.
Ik vind op maneges al gauw een sfeer hangen dat als je niet met anky of scapa rijd, je minder bent dan de rest, laat staan als je aan komt zetten met een shetlander
In mijn ogen is een shetlander niets meer en zeker niet minder dan een ander paard.
Als jij plezier met je ponys hebt is het prima toch? Ik zou de mijne niet ruilen voor een rijpaard![]()
Hoevaak ik me ook moet verdedigen als mijn shet met een deken loopt in de winter.... soms word je er moe van.
Gelukkig sta ik op een kleinschalige pension stal waar ik lekker mijn gangetje kan gaan en iedereen ze juist leuk vindNiets van aan trekken is makkelijk gezegt, maar ik weet hoe vervelend het kan zijn zulke reacties en je steeds weer te moeten verdedigen

en wil niet anders. Vind het karakter erg leuk en heb zelf minder met grote paarden. Bovendien zijn ze erg veelzijdig. Die van mij loopt onder het zadel met een verzorgster, kan veel VD kunsten, wordt beleerd voor de wagen etc.
veel mensen zijn toch wel verbaasd als ze zien hoe hij af en toe kan lopen en wat hij allemaal kan.

En zelf misschien ook wel als levende knuffels
hihi. Misschien helpt het ook niet echt dat ik zelf heel lang ben, voor VDen zou ik de halve tijd gebogen moeten staan en mijn rug is al niet bijster goed
Dus daar bedank ik voor

Ze heeft een heel arsenaal aan mooie dekentjes, halsters, borstels, etc. Ik vind het echt zo leuk als mensen bij ons op stal komen en zeggen: zo...die staat er chic bij!
shetten met hun streken)