Dat gebeurd hier tenminste wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeSa schreef:Plastic balen zijn echt niet goed te houden met deze temperaturen.Tijdens de zomer gebruik ik kleine baaltjes hooi van 2011 en in de winter grote balen voordroog.
Koekoekske, wat voor kleur/maat shet zoek je?

Valt altijd duurder uit dan berekend.SaBiNa_S schreef:wormenkuur hoeft niet meer elke 3 maanden, de dierenarts onderzoekt de mest en als hij het heeft hoeftie pas een wormenkuur.
ie van mij doe ik om de 4 maanden, omdat ze in een afwisselbare groep op wisselende weilanden lopen. In het begin deed ik dat vaker omdat hij ziek was en dus ook allerlei soorten wormen had.LoveSchleich schreef:Als ik hem 2 x per jaar laat bekappen door de hoefsmid, en misschien nog 1 keer tussendoor door iemand die ik ken en als ik op de straat wandel kan het toch wel??
Het is niet zo dat een Shetlander goedkoper is dan een ander paard. Je kan misschien alleen besparen op een zadel omdat je er ws toch niet op kan rijden (vanwege lengte/gewicht).
LoveSchleich schreef:Ik weet echt al veel van paarden en verzorging, maar ik vraag het gewoon even voor de duidelijkheid.. Dat van hooi kon ik ook niet weten omdat ik nog geen eigen paard heb gehad, maar van hoeven en wormenkuur wist ik eigenlijk al wel
,maar goed je bent nog erg jong en moet dus nog een hoop leren en dat geeft niets als je iemand hebt die je helpt en begeleid met het verzorgen en onderhouden van een pony.