Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Klarinda schreef:SILVIE_A schreef:Weet ik niet maar ze is niet van de magerste![]()
![]()
![]()
+ 1![]()
Ik heb geen idee hoeveel mijn Shetlander weegt.
Hij is aardig breed en stevig, 1.10 hoog.
Wil het wel een keertje wegen eigenlijks

Mandy66 schreef:Mijn Shet kreeg altijd een ontworming van 200 kg.
Dus zal hij wel iets minder dan 200 kg wegen.
Mijn Shet is zelf 70 cm.
Je kan het dus beter een Mini Shetje noemen![]()
Mijn Shet
Stel als de klik link niet werkt, de link zelf:
http://oi49.tinypic.com/2dgqslv.jpg
Mijn Shet ziet er anders uit. Aangezien het toen Februari was en hij nog zijn winter haren had en
hij had gerold in de modder
Ik denk dat hij inmiddels een paar maanden later toch al iets is aangekomen, maar veel zal het niet schelen. SILVIE_A schreef:Mandy66 schreef:Mijn Shet kreeg altijd een ontworming van 200 kg.
Dus zal hij wel iets minder dan 200 kg wegen.
Mijn Shet is zelf 70 cm.
Je kan het dus beter een Mini Shetje noemen![]()
Mijn Shet
Stel als de klik link niet werkt, de link zelf:
http://oi49.tinypic.com/2dgqslv.jpg
Mijn Shet ziet er anders uit. Aangezien het toen Februari was en hij nog zijn winter haren had en
hij had gerold in de modder
Wat heb jij een schattige shet zeg!
Tigra_ schreef:@ Evelli, hoe groot is je andere merrie? Maar met de andere zit die van ons wel redelijk in de buurt.
@ geerke geen idee hoeveel? Maar een bekend probleem bij de shetters ze hebben zo weinig nodig eigenlijk
@ magdabouma klinkt toch wel redelijk denk ik hij natuurlijk vrij groot vergeleken met een shet. Maar heb je zelf niet het idee dat hij dik of dun is? Ligt natuurlijk ook wel aan de bouw.
@ capopjekop zo dat zijn dan wel forse/stevige shetters als ik het vergelijk met die van mij dan scheelt toch meer als 100 kilo en maar 2 cm in hoogte.
@ DieL_Zor toch een vrij grote shet dus qua gewicht lijkt me dat wel goed.
Misschien ook wel leuk om er foto's bij te zetten ik zal even eentje zoeken van die van mij.
maar winters is ze rond de 250, is ook stevig gebouwd dus ze mag wel wat wegen