Ik ben er ook en denk dat Falke wel van de partij is..
Maydine
Geplaatst: 13-03-12 16:32
Huub en ik zijn er ook! Sowieso met beide hengsten, Esperanza DMH Oleanders Sueno en SLC Count Spotacular aangespannen! We moeten nog even kijken of het gaat lukken daarbij nog een dubbelspan merrie's mee te nemen of dat we toch onze beide jaarlinghengstjes meenemen.. even kijken hoe alles zich ontwikkeld en hoe we het logistiek kunnen regelen..
Maar we hebben er in ieder geval zin in! En daarbij heerlijk dat het nu in Bunschoten is ipv Tubbergen!
Larachel
Geplaatst: 13-03-12 18:47
Leuk Tina, ben benieuwd om beide heren aangespannen te zien!! Jaa precies, weer fijn bij ons in het dorp! Perfect
Oeh klinkt leuk! Ik ga eens doorlezen hoe of war met rubrieken, staat op site neem ik aan.. Dan sowieso vaardigheid mennen met bambi en wie weet wel dat color gebeuren en/of obstacle.
Ik kan er zo even snel geen uitgebreide info over vinden.. Zit op telefoon. Ben geen nmprs lid maar als ik wil dan best lid worden om mee te doen natuurlijk. Bunshoten lekker dichtbij!
Ik doe met Rafiki mee met de show óf met de keuring. weet alleen nog niet zeker. maar ik kom sowieso kijken
Mariska80
Geplaatst: 19-03-12 15:47
Wil graag met een 3 jarige merrie komen zijn daar ook klasse's voor zoals vorig jaar? Toen was er kwaliteits en bewegings klasse ofzo? Is die er dit jaar weer?
Ik kom met Fellow, hij is nu nog hengst maar wordt over een aantal weekjes geruind. Ik doe met hem mee aan de keuring en aan de show
Ik heb een vraagje: Hij wordt dus binnenkort geruind, maar hoe gaat dat met zn paspoort? Wie doet die verandering daarin? Doet de dierenarts dat of moet ik em opsturen naar het nmprs ofzo?