De dierenarts is geweest, hij heeft nu pijnstillers, en hij zei hij zal nooit meer echt mooie hoeven krijgen, maar het komt wel goed, en hij heeft er wat aan gedaan nog, zodat hij nu al wat minder last heeft, en de smid komt gewoon dinsdag, en hij staat nu lekker op hooi en water..
Hij zei hij loopt nog goed voor zijn doen, en hij is nu ook wel kwiek en vrolijk, hadden em zo straks even in de bak gelaten, en hij was gewoon heel vrolijk gelukkig 
De hoeven van hem zijn nooit echt goed geworden na de eerste x dat hij bevangen is geweest, maar toen hij na die mensen toe ging was het gewoon een vrolijke gezonde pony.
En ik bel er morgen heen, en ben van plan om men andere er ook weer weg te halen, want wil niet dat die hetzelfde lot krijgt als Richard.
En voor de rest zagen die er goed uit, alleen te dik..! Dus Oscar moet er ook maar weg 
En de reden staat erin, en de reden dat ik ze nu weer terug kan nemen, is omdat ik nu niet meer alleen alles op hoef te hoesten, heb nu een vriend die me er in mee helpt