Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Had al besloten dat ik Regall misschien per ongeluk ook niet zo goed vast bind in de trailer.....kleine Regall baby vind ik heus niet erg
Tosadog schreef:Letsdunit schreef:Had al besloten dat ik Regall misschien per ongeluk ook niet zo goed vast bind in de trailer.....kleine Regall baby vind ik heus niet erg
Ik zie ons al rijden, opeens gaat de trailer schudden en ik..Tamara, we moeten nu toch echt stoppen om te kijken of het wel goed gaat hoorTamara: nee nee, gaat prima, we rijden gewoon door!
Manon262 schreef:Hoi!
Bedankt van je uitlegmaar, heb geen vervoer en àbsoluut nog geen ervaring hierin, lijkt me alleen wel erg leuk om hem is deel te laten nemen, hij is nl erg luxe met een heel chique hoofdje erop, heeft niemand een plaatsje vrij om ons is mee te nemen en een beetje wegwijs te maken in de mini-show(s) ?
Manon262 schreef:Oh, dat zou leuk zijn
Wij zijn van Asse, heb echt geen idee hoe dat juist gaat, hengstje is wel luxe, en ook heel luxe hoofdje, alleen nog beetje te dik
Mariska80 schreef:Bedanktben ook erg blij met mijn paardjes.
Wordt er in 1 ring geshowd? of in meerdere?
Waar kan ik de rubrieken vinden op je website?