Jij kunt zo een boek schrijven, maar let er wel op dat je dingen niet tegenspreekt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peppert schreef:Ik weet bijna zeker dat jij gewoon een pennymeisje bent die in haar fantasie de held uithangt![]()
Jij kunt zo een boek schrijven, maar let er wel op dat je dingen niet tegenspreekt
randalinpony schreef:![]()
Ach ik heb dyslectische familieleden, die kunnen toch heel prima een samenhangend verhaal vertellen zonder tegenstrijdigheden en onverwachtse ende ongeloofwaardige wendingen, alleen het spellen is wat rot zeg maar.![]()
Maar ik kan haast niet wachten tot jij je nieuwe topic over je nieuwe verwaarloosde zwarte arabische verzorghengst gaat openen hoor Chevybinkie. Tip: groentensoep en bakstenen, werkt heel goed om het vertrouwen te winnen.
randalinpony schreef:![]()
Ach ik heb dyslectische familieleden, die kunnen toch heel prima een samenhangend verhaal vertellen zonder tegenstrijdigheden en onverwachtse ende ongeloofwaardige wendingen, alleen het spellen is wat rot zeg maar.![]()
Maar ik kan haast niet wachten tot jij je nieuwe topic over je nieuwe verwaarloosde zwarte arabische verzorghengst gaat openen hoor Chevybinkie. Tip: groentensoep en bakstenen, werkt heel goed om het vertrouwen te winnen.
0kayleigh0 schreef:s6801881 schreef:Misschien wordt het tijd om hier eens een sollicitatiebrief heen te sturen. Ik denk dat je heldhaftige verhalen door die lezers namelijk veel meer op prijs worden gesteld. Het is dan overigens wel handig om af en toe de juf ook aandacht te schenken bij de Nederlands les
ja maar hallo?? ben je serieus?? de falabella's zijn verkocht enja het geld voor een zwarte arabier heeft ze nog niet! ze is nog niet jarig! hoe gaat ze dat dan doen?