half verwilderde falabella's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peppert

Re: half verwilderde falabella's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:59

Ik weet bijna zeker dat jij gewoon een pennymeisje bent die in haar fantasie de held uithangt :)

Jij kunt zo een boek schrijven, maar let er wel op dat je dingen niet tegenspreekt

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:10

is het erg als ik dit verhaal heel warrig vind?

Ik heb ook een verzorgpaard, maar als de eigenaar hem wil laten slachten, heb ik hoe zielig en erg ik het ook vind daar niets tegen in te brengen. Ik ben tenslotte maar een verzorger.

Ten tweede vind ik dat je bizar onbeleefd ben met je 'goed gesprek met die man' je bent wel 12.
Eigenaresse van mijn verzorgpaard ziet me aankomen met een goed gesprek over wat ik er wel niet van vind, voorlopig is het wel haar paard.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:37

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:38

volgens je andere topic hebben ze al voor de kar gestaan, en die heb je voor deze geopend?
hoe kan dat?
kwam hem toevallig van de week tegen.

edit: ben dus niet de enige die dat gelezen heeft :o

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:57

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 10-11-24 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 02:14

Ik dacht, net als de rest, epic fail :')

Ze bijten eerst niet, dan wel, de man heeft geen pc, wilt ze slachten, ze moeten voor de kar, ineens waren ze al voor de kar?

Stop met liegen, hier bereik je niets mee.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 15:16

naja,als jullie het niet willen begrijpen????

snap maar datk heel veel verzorgpony's heb.

en hier mag een slot op.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:20

Waarom neem je dan heel veel verzorgpony's? Je kan er beter 1 of 2 nemen en daar al je tijd en liefde instoppen als allemaal een beetje.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:14

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 10-11-24 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:19

Mwah, de paarden in de ovp staan toch echt achter een draadje hoor ;)

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:24

heb dat ook eens gehad
een klein pony'tje in men straat dat ik mocht verzorgen en tam maken
ik ben eerst gewoon heel veel in de wei gaan zitte om me te leren kenne
ze kwam al wat dichter maar nog niet bij me
dan heb ik een meter voor me korrels gelegt
dan kwam ze na een tijdje el en heb ik ze gewoon wat laten eten
en zo altijd wat dichter gelegt en dan heb ik uiteindelijk voedsel in mijn hand gedaan
daar begon ze na lang treuzel van te eten
en was ze snel weer weg
dat ben ik blijven doen
het ging vlot
toen ben ik gewoon weer in de ei gaan zitte
en is ze zelf naar mij gekomen
vrijve ging niet meteen maar met veel belnen is het gelukt
uiteindelijk kon ik er zelf met rijden
super was dat

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 06:30

Moderatoropmerking:
Zoals jullie in de regels kunnen lezen is het niet de bedoeling om persoonlijke, vaak off-topic berichten te plaatsen. Er zijn dus een heel aantal berichten verwijderd.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:03

peppert schreef:
Ik weet bijna zeker dat jij gewoon een pennymeisje bent die in haar fantasie de held uithangt :)

Jij kunt zo een boek schrijven, maar let er wel op dat je dingen niet tegenspreekt

:')

Sorry hoor Balance, maar zou je niet eens nakijken of dit geen schaduw/relaccount is? En het is niet eens vakantie... :D

Maar als ik het goed begrijp zijn er hier half verwilderde falabellas in het spel. De eigenaar wil ze slachten, maar heeft ook aan een meisje van twaalf gevraagd of die er 'even een kar achter wil hangen'?

De eigenaar geeft ze ook klappen en ze zijn heel erg schuw maar ze geven gelukkig wel kusjes en voetjes.

Het gaat om een chagrijnige oude man in een rolstoel zonder internet.

Ik vat het maar even samen tot dusverre. :D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:05

De groentensoep ontbreekt nog net. _O-

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:41

vaag verhaal hoor, bovendien, zijn het echte falabella's ?? dat zijn namelijk héél kostbare paardjes, die ga je niet zo behandelen en al helemaal niet zomaar naar de slacht brengen

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 19:16

ja het is vaag ik weet het.
maar ik kan nu niet verder meer met ze. ik kwam daar aan en hij zegt: ja ze zijn verkocht.
ik mis ze wel.
maarja, kyk ik ben niet duidelijk geweest, dus het lykt vaag,maar als ik niet dislectisch en zo was geweest, had het makkelijker te begrijoen geweest

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:18

dus nu zijn ze 'opeens' verkocht? Door een gekke oude man in een rolstoel zonder internet die toh internet blijkt te hebben

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:24

Browniee schreef:
dus nu zijn ze 'opeens' verkocht? Door een gekke oude man in een rolstoel zonder internet die toh internet blijkt te hebben

_O-

Maar als ik dit allemaal zo lees, zijn ze verkocht beter af.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:21

Ach ik heb dyslectische familieleden, die kunnen toch heel prima een samenhangend verhaal vertellen zonder tegenstrijdigheden en onverwachtse ende ongeloofwaardige wendingen, alleen het spellen is wat rot zeg maar. ;)

Maar ik kan haast niet wachten tot jij je nieuwe topic over je nieuwe verwaarloosde zwarte arabische verzorghengst gaat openen hoor Chevybinkie. Tip: groentensoep en bakstenen, werkt heel goed om het vertrouwen te winnen. :+

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:26

randalinpony schreef:

Ach ik heb dyslectische familieleden, die kunnen toch heel prima een samenhangend verhaal vertellen zonder tegenstrijdigheden en onverwachtse ende ongeloofwaardige wendingen, alleen het spellen is wat rot zeg maar. ;)

Maar ik kan haast niet wachten tot jij je nieuwe topic over je nieuwe verwaarloosde zwarte arabische verzorghengst gaat openen hoor Chevybinkie. Tip: groentensoep en bakstenen, werkt heel goed om het vertrouwen te winnen. :+

whahahhaaa :')

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:29

randalinpony schreef:

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:32

ik heb een hele goede tip! vraag aan de oude chagerijnige man in een rolstoel naar waar ze verkocht zijn! als je ze dan hebt gevonden kan je ze kopen en in je slaapkamer zetten. waarschijnlijk heb je ze binnen 2 weekjes zadelmak en als je ze eenmaal ZZ hebt lopen hebben ze een goede basis om voor de kar te gaan staan :j dus dan kan je je 2 wilde falabella's in de kar zetten. als ze dat eenmaal goed kunnen kun je naar de oude eigenaar gaan en ze voor 1 000 000 verkopen omdat het geld van je ouders op is. en als hij ze koopt heb je geld voor een zwarte arabische hengst om daarmee nog beter te rijden als met de falabella's! en als die dan een beetje onhandelbaar is, je hebt talent met deze 2 dus dat moet wel lukken.
hou ons op de hoogte!! :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:38

Misschien wordt het tijd om hier eens een sollicitatiebrief heen te sturen. Ik denk dat je heldhaftige verhalen door die lezers namelijk veel meer op prijs worden gesteld. Het is dan overigens wel handig om af en toe de juf ook aandacht te schenken bij de Nederlands les ;)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:18

0kayleigh0 schreef:
s6801881 schreef:
Misschien wordt het tijd om hier eens een sollicitatiebrief heen te sturen. Ik denk dat je heldhaftige verhalen door die lezers namelijk veel meer op prijs worden gesteld. Het is dan overigens wel handig om af en toe de juf ook aandacht te schenken bij de Nederlands les ;)

ja maar hallo?? ben je serieus?? de falabella's zijn verkocht enja het geld voor een zwarte arabier heeft ze nog niet! ze is nog niet jarig! hoe gaat ze dat dan doen?

_O- _O- _O- _O-

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:43