Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:ik weet niet of dat per definitie zo is dat minipaardjes gewilliger zijn dan shetlanders, maar ik persoonlijk vind minipaardjes zéker veel mooier, ook veel sierlijker, maar goed , smaken verschillen natuurlijk, en das maar goed ook
jolandje schreef:haha, ja het zijn twee heel verschillende hengstjes, maar wel heel knap, shappa is een veulen, die kun je helemaal zelf opvoeden, dat is leuk maar ook wel eens moeilijk, maar jij hebt al ervaring met grote paarden geloof ik? bij berrie hoef je niks meer, die is al goed opgevoedik ben eigenlijk wel benieuwd wat het gaat worden
stal_HD schreef:Shappa is een vospintaloosa en berrie is een vos panterbonte. Alleen het bont mist hij. Ik denk niet dat shappa schimmel gen heeft.
Zoals ik je al gemaild heb, worden de voor en nadelen hier ook al genoemd. Toch maar weer een bevestiging van wat ik je schreef.
Hopelijk kun je mijn fimpje openen. Ik ben niet zo heel erg technisch. Als je hem niet kunt zien laat je me het dan even weten?
Mariska80 schreef:Yep Rene de zilvervalk is voor het juiste adres te koop.
Hij heeft heel erg aparte ogen maar denk geen witte benen lijken wel erg licht op de foto.
Vader en moeder heb ik ook in mijn bezit maar alles is harig bij mij nu
En heb ook geen mooie Maaike foto's van hem net zoals van Berrie en Shappa die zijn ook erg
De keuze zal er niet makkelijker voor je op worden
Mariska80 schreef:Joker heb ik verkocht heeft een poos te koop gestaan kwam niemand voor![]()
Flash is verkocht, en is nu ook weer verder verkocht naar Oostenrijk.
En Hami is ook verkocht naar Oostenrijk.
Dus sorry daar kan ik je niet aan helpen.
Heb nu enkel en alleen LCS Show's Renegade te koop en Xandy.
En evt aankomend jaar de as veulens maar die moeten eerst nog geboren worden