35 plussers met een mini?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:36

probabeest schreef:
dat mini's wel erg verslavend zijn :D :D :D


oooohhhhhh :D
(wij begonnen met 4 en het zijn er nu 25........ :D )

Mist

Berichten: 9496
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:40

oh oh....ik heb er een sinds 20.30uur gisteren....

elfje72

Berichten: 1498
Geregistreerd: 30-07-09
Woonplaats: Provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:50

Ik heb er ook drie:
Afbeelding

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 20:23

Wat leuk al die reacties !
En ja ik geloof graag dat ze verslavend zijn hahaha. In mijn profiel staan foto's van de mini's :-)

Damian, gaaf om te zien, lachen toch ! Lol met je knol is het belangrijkste, toch ?!

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 20:37

heb ff gespiekt hoor in je profiel :D
zijn idd erg leuk, vind vooral skar leuk, een vriendin van mij heeft een merrietje , tyra van de weipolder, weet alleen haar afstamming niet.

dit is trouwens ook een leuk huiskamer topic met heeeeel veeeeel mini liefhebbers, eigenlijk allemaal 18+ tot eeeuuuhhhh ergens tegen de 60 ofzo??
misschien vind je het leuk om daar een tijdje mee te lezen (want we gaan soms erg hard) en een keer wat te plaatsen.
[HK] MGtdM Deel 9 , Dartel en Jump for joy

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 09:12

Bedankt voor de link probabeest, ik ga eens spieken daar :-)

p.s. jullie appelflappie :-) is leuk !

Bassenqua

Berichten: 4854
Geregistreerd: 18-06-10
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:21

Hier ook 7 mini's en eeuuuhhhh ik ben...even tellen hoor ....43 jaar. :D

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 09:24

haha wat doe je ermee bassenqua ?

whahaha ik zit je profiel te lezen en dat is erg grappig.

ach, eerst een maatje erbij, ach, en het was niet de bedoeling maar toch nog maar een 3e etc :D

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:37

[quote=

p.s. jullie appelflappie :-) is leuk ![/quote]


dank je wel! flappie is ook echt leuk, heb hem eigenlijk te koop maar niemand wil hem :') ach maakt niet uit, van het voorjaar ga ik hem als het lukt beleren voor de sulky

met sophietje rij ik ook met de sulky en de rest is nog te jong

damian23
Berichten: 3305
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: noord-holland

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:28

o...ik heb er maar 1, maar zo te lezen kan er nog meer bij hahaha. Volgend jaar gaan we een nieuwe schuur bouwen, dus meer ruimte voor...nog een extra mini? Misschien eens een keer zelf keertje een veulentje fokken. Ze zijn heel verslavend. Ik heb vroeger altijd mini's verzorgd en mijn liefde voor mini's is nooit overgegaan. Met mijn paard rij ik serieus en met bennie heb ik vooral lol. Gisteren heerlijk met de kar een stuk gereden. Dat is gewoon genieten.
Ze zijn zo enthousiast in wat ze doen. Zo hoef ik als we vrij gaan springen alleen maar passief in de bak te staan. Bennie springt zijn rondje wel. Maar aan de andere kant zijn ze ook weer heel ondeugend.

Rijssie
Berichten: 46
Geregistreerd: 04-05-11

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:25

Hier ook een shetties-gek.
Ben Sarah - 50 jaartjes jong en heb 3 shets in de wei.
Heerlijke dieren, zou niet anders meer willen.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:05

Okay okay, nog net een 35-minner (nog drie maandjes te gaan, dan mag ik me hier pas officieel melden ;-)) maar ook hier een shetland-fanatiekeling. Drie ponietjes en eentje in de maak.

En wat het houden van meer shetlanders dan één betreft: ik zag een tijdje geleden een trui met een geniale tekst: 'shetlands are like chocolate cookies; you can't have just ONE!' :')

leentje1975

Berichten: 699
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: noordwolde

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:34

Hier ook. Ik heb er twee en men ermee. Niks mis mee toch???

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 08:07

zekers niets mis mee :-)

liljebo

Berichten: 8812
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Bredaryd, zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:27

Vijftiger meldt zich. :D Helaas met maar één mini. Ik had er twee, maar eentje is verleden jaar overleden. Hij had een aangeboren afwijking in de gewrichten, die hem fataal werd bij het volgroeid raken.
Mijn overgebleven mini is een beetje een zorgenkindje. Hij was anderhalf jaar geleden, aan het eind van een strenge winter, bevangen en heeft zomereczeem.
Maar eigenlijk wil ik er wel weer een mini bij.
Moet alleen mijn man nog overtuigen.... O:)
(hebben de laatste jaren veel pech gehad met paarden en dientengevolge ook veel onkosten)

Ennuh 36-er op sleetje????? Hier een vijftiger die vorig jaar nog op sleetje achter shetje zat...

Ik wilde eigenlijk een tweespan, maar gezien Tommy er niet meer is en Billy een zorgenkindje is, heb ik inspannen uit mijn hoofd gezet.
Maar ik wandel (incl af en toe koffie drinken bij de molen, kilometertje verderop... hoppa, met pony naar binnen) of ga naar buiten met lange lijnen, doe sinds heel kort heel klein beetje vd (nog simpeltjes) en sinds kort horseagility.
Verder veel knuffelen. :)

foto's staan in mijn profiel

gaapje

Berichten: 4453
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:34

van fokken word je kudde alleen maar groter, ik dan ......ik kan niks weg doen haha.

Mennen heb ik ooit best ongelijk mee gehad, dus durf niet meer .
Nu hobbelt dochter zo nu en dan wat .

isaja

Berichten: 725
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:36

Ik ben 42 ben met twee shetten begonnen en heb er nu vier ze zijn zo leuk en zo grappig, mijn dochter reed eerder op Femy maar nu ze groter doen we dat niet meer. Lijkt me ook leuk om te mennen, me toch maar eens verdiepen.

leentje1975

Berichten: 699
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: noordwolde

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:42

heeft nog een mooi shettenwagentje tekoop ;-)

lindatexel
Berichten: 98
Geregistreerd: 02-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:18

ik heb ook een mini en ben 58 jaar. Ik heb hem vorig jaar ( onbeleerd) gekocht. Hij is super lief en knettergek, gedraagd zich meer als een hondje. Gaat graag naar binnen op jacht naar lekkere dingen,sloopt ook heel veel, is liever bij mij dan bij de andere ponies. Dat kom omdat hij veel te vroeg bij zijn moeder is weggehaald en mensen als soortgenoten ziet. Daarom kan hij ook een beetje moeilijk in de omgang zijn tegenover vreemde, die wil hij van het erf af jagen. Ik heb een mini sulky ( zo'n echte race sulky) waarop ik nog net pas, onze Pim kan ontzettend hard draven voor een mini en dan met zo'n race mutsje op ziet hij er net uit als een klein duiveltje ( de oren zijn te lang van het mutsje).Lekker door het bos crossen. Ik zal hem nooit wegdoen, simpel omdat hij mij er weer overheen heeft geholpen om weer zeker te worden in de omgang met paarden na mijn Tia. Hij is mijn super pimmetje.

Drunten1999
Berichten: 340
Geregistreerd: 13-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:50

Ook hier een shettengek van 43 jaar en ik heb er eentje. Ik doe aan lange teugelen en hoop in het voorjaar een start te gaan maken met mennen. Ik heb net m'n CME1 (cursus mennen enkelspan) gehaald en ben erg enthousiast. :j

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:04

ja! hier nog eentje, ik ben 53 jaar en heb 5 ukkies rondlopen, waarvan twee drachtig :D

probabeest

Berichten: 2459
Geregistreerd: 25-01-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:07

leentje1975 schreef:
heeft nog een mooi shettenwagentje tekoop ;-)


leentje, wat voor iets heb je te koop, ik weet nog iemand die wat zoekt.

fiona1
Berichten: 925
Geregistreerd: 02-03-09

Re: 35 plussers met een mini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:41

Hier ook nog 1, 38 jr. 3 shetten waarvan 2 gedekt voor 2012. Mijn passie ligt bij het bezoeken van keuringen, maar ik wil ook graag het mennen weer oppakken, en heel af en toe hobbelt de jongste een rondje rond. (maar ik heb jongens en die zijn meer van het gemotoriseerde, en vinden een meedenkend voertuig maar lastig :D )

willemke
Berichten: 64
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 23:31

Beste allemaal,

Als ik het goed gelezen heb, lijkt het erop dat ik de opa ben van dit item.
Zestig keer heb ik mijn verjaardag inmiddels meegemaakt en ik ben praktisch gesproken elke week wel een keer op weg met onze Shet. Ze loopt dan voor zo'n goedkoop zwart tweewielertje. Meestal zomaar een rondje door het dorp of een tochtje door de polder. We stappen (beide) dan een kilometer of vijf a zeven (of veel minder) in zo'n anderhalf uur tijd, inclusief soms eventjes buurten met deze of gene die ik onderweg tegen kom. Ook spelen we wel eens een stukje (kinder)taxi in het dorp en loopt de route anders dan gepland. Weinigen kennen me van naam maar wel als de man, die vaak met dat kleine zwarte paardje loopt.

Groet
Willem

leentje1975

Berichten: 699
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: noordwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 07:22

probabeest schreef:
leentje1975 schreef:
heeft nog een mooi shettenwagentje tekoop ;-)


leentje, wat voor iets heb je te koop, ik weet nog iemand die wat zoekt.


het is een blauw met geel vierwieligwagentje. Heb zo een geen fotos maar als ze die wil zien stuur ik ze wel.
Geen zelfbouw in ieder geval en hij heeft wielen met hard rubber...