Mindim schreef:Een shetlander die 1.10 springt? Klopt dat? En als dat zo is, dan neem ik aan zonder ruiter?
@niekje91, jeetje, een sportshetlanderMaar eerlijk, zo stel ik me een shet niet voor hoor, dit lijken meer gewone pony's (ook die ponie van een paar postst hierboven). Van het zijaanzicht lijkt het te kunnen, kijk ik in je profiel naar het vooraanzicht, lijk je me toch wat te groot worden.
Ik mag ook hopen zonder ruiter
haha! Anders is de klap na de sprong wel *wow*.Bonfire is ook 1.12, volgens papieren nog een shetlander, maar ik geloof dat boven de 1.08 het eigenlijk geen shetter meer is? Terwijl haar vader 0,895 m is, en de moeder rond een meter geloof ik?
Ach ja, ik groei niet meer (20 jaar) dus zal er niet verder uitgroeien haha. Dus we blijven lekker doorstarten
Maar eerlijk, zo stel ik me een shet niet voor hoor, dit lijken meer gewone pony's (ook die ponie van een paar postst hierboven). Van het zijaanzicht lijkt het te kunnen, kijk ik in je profiel naar het vooraanzicht, lijk je me toch wat te groot worden.
tja, het zou wel kunnen alleen heb niet echt een goede kleine ruiter ervoor.
Ik heb wel gehoord dat de wintec air wel in 15 inch dressuur is! En dat die vaak (met een goeie boom) Ook goed ligt op ukkies! 
vraag stelling met je binnehand en duw haar met je binnenbeen en buitenteugel naar buiten toe. Begrens zo nodig met je buitenbeen de achterhand