Wij moeten met de vaardigheid binnen een uur 4x de ring in. Gaat wel goed komen .
Eliine
Geplaatst: 23-07-11 11:58
Iedereen veel succes vandaag! Ben benieuwd naar alle resultaten!
Dennis
Geplaatst: 23-07-11 19:16
Ik vond het HEEL stom je je er niet was met je camera hoor Eline .
Ben aardig gesloopt. Ben een uurtje thuis, ff uitgeladen, gegeten en nu met een kop thee uitpuffen.
Was 1e in de M dressuur met 180 punten, dus er nog een winstpuntje bij. Ging voor geen meter, dus het resultaat vond ik nog netjes . Met Whitney foutloos in de M vaardigheid, dus de eerste winstpunten in de M zijn binnen! Barrage ook foutloos . Met Roos ook foutloos in de vaardigheid, maar nu in het Z, in de barrage ook. Met de agility was ik nog 5e oid geworden (vind Roos nog steeds stom). Langeteugelen had ik wat netter moeten losrijden en in de ring ook gewoon netter moeten rijden, was 3e met 126 punten.
Kelsey had met Whitney in de B dressuur 161 punten, Whit liep door haar zenuwen de hele proef scheef. In de B dressuur voor de wagen had ze 186 punten en een 1e prijs!!!!!! Ik zat echt voor te lezen en dacht 'pfff Kelsey, kijk eens waar je rij'. Alle hoeken afgesneden, galoperen ipv middendraf enzo. Maar ook wel hele nette stukken hoor , anders kom je niet op die punten uit. Bixie jury (die haar laatst een 100% score gegeven had) riep al dat ze wel klaar was voor de B, dus dit is het bewijs. Rijpony talenten mochten beide pony's niet door. Procenten weet ik niet, Roos dacht ik 64%. Kelsey was met Roos nog 1e met de bereden agility , ze liep zo over het zeil heen ondanks dat die opwaaide vlak voor ze er overheen moest. En 2e met beginners springen met Whitney .
Zo ik zit ook weer lekker thuis Was een leuke dag en nog droog ook Moet je toch vaker je waterdichte menschort meenemen Ciska
Lange teugel was ik met Velvet 2e, viel me nog alles mee omdat het voor mn gevoel allemaal n beetje nét niet was. Niet zo geconcentreerd als wat ik van haar gewend ben, maargoed het ging ook weer niet heel slecht. Met concoursrijden was ik 3e, ging wel goed alleen ze was er iets te vaak uit, was mijn eigen schuld. Met Marloes was ik in de vaardigheid eerst foutloos, daarna helaas n balletje in de barrage.
Ja, komt door mijn schort . Goed he. In Ermelo was ik hem vergeten, en dat was aan het weer ook te zien. De dag na Ermelo had ik hem wel mee en was het zelfs te warm om een jasje aan te hebben .