Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fellpony schreef:Ik rijd zelf niet meer. Maar ik ga alle zadels op maat laten maken. Er zullen nog foto's volgen.
Fellpony schreef:Kunstof, omdat ik dat persoonlijk erg fijn vind zitten en leer voor wedstrijd vind ik er mooier uit zien
HTM schreef:wij hebben al erg veel van deze zadels verkocht die wel goed lagen op de pony's waar ze voor gekocht zijn.
waarom kunnen goedkopere zadels niet goed liggen???
(en ja ik ken de verhalen van scheve bomen en losse schroeven), maar wij kijken wel naar wat we verkopen, en denken daarbij ook aan het paard!!!
Bizzybijtje schreef:Als volledig neutraal beoordelend? Met uiteraard een diploma voor het zadelpassen?
Bizzybijtje schreef:Als je de rug kapot wil hebben moet je er inderdaad zo'n goedkoop kartonnen zadel op leggen ja.
HTM schreef:dit was jou eerste reactie na een reactie van onsBizzybijtje schreef:Als je de rug kapot wil hebben moet je er inderdaad zo'n goedkoop kartonnen zadel op leggen ja.
Maar fijn dat jij weet wat voor een zadels wij verkopen voordat je ze gezien hebt, en over de kwalteit van het leer kan oordelen.
En het klopt idd dat niet elk zadel op elke pony passen, en helemaal niet bij shetlanders.
Daarom hebben wij ook meerdere zadels voor shetjes, en niet 1, want het zou wel fijn zijn als elk paard het zelfde zadel zou passen, dan waren we snel klaar.