Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fellpony schreef:Bizzybijtje schreef:Ik vind het echt heel erg mooi!! En op die wintervacht foto zie je dat hij op zijn benen toch wat donkerder lijkt, dus misschien toch de kleur
Dankjewel, maar welke wintervachtfoto bedoel je als ik vragen mag?
hestejente schreef:Nee ik zeg ook niet dat 't een kruising is, als hij een gen heeft dat 'm zo donker maakt hoeft dat toch niet alleen bij schwarzwalders voor te komen?
Weet je of zijn ouders/voorouders ook zo donker werden?
Sappos schreef:Het is "gewoon" een zweetvosIk vind m wel gaaaaf met dat donkere kleurtje. Ik weet niet hoe het met zweetvossen zit maar mijn palomino is 's winters lichtgeel en 's zomer donkergoud, creme wordt lichter in de winter.
hestejente schreef:Zeg, zomaar even een gedachte hoor: is er bij het stamboek niet iemand die weet welke kleur je pony is, of waar het kleurverschil door komt? Toen ik mijn paard nog niet zo lang had heb ik contact opgenomen met het stamboek waar hij is ingeschreven en kreeg antwoord van iemand die veel verstand heeft van dit soort dingen. Foto's gemaild, afstamming erbij, en zo kreeg ik allerlei info ook over de familie van mijn paard.