Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nanjaluna schreef:Ik vind dat het gewoon kan hoor op de shet Rijden 38 Is toch niet zwaar.
En als je Echt ze groot ben kan je mechien met je verzorg Pony mennen . Ben je ook Lekker met je Pony bezig
daantjuh96 schreef:Jullie reacties verschillen wel
maar ik snap dat sommige van jullie mij te groot vinden, zelf vind ik mezelf ook aan de grote kant
maar ik had gehoord dat shetjes heel sterk zijn.
Maar natuurlijk ligt het aan de shet zelf, ik wil zeker niet zijn rug belasten!
Verder doe ik vooral vrijheidsdressuur met hem, dat vind ik natuurlijk ook heel leuk
rijden hoeft niet perse bij mij dus vind het niet erg om niet meer te rijden.
Celiien schreef:Als jij een hele lange balk dwars over je armen vasthoud, die redelijk zwaar is. op t moment dat die balk iets naar links of rechts helt, dan ga jij ook mee.. snap jebeetje moeilijk uitleggen XD
jentel schreef:die kopjes bestaan uit losse delen.. maar ik wil verder niet een discussie op gang maken maar nogmaals ik vind dat er te gauw word geroepen dat een ruitertje op een shet te groot is.. ik ben van mening als je als ruiter een goede balans hebt en geen enorme lange benen en natuurlijk niet te zwaar dat je uitstekend op een shetje kan rijden ondanks een lang boven lichaam.
Maar misschien kan Tser een foto plaatsen zodat we weten waar we over praten.
daantjuh96 schreef:Haha, het gaat van een shet berijden tot een stapel kopjes dragen :p
Maar ik snap jullie wel hoor!
Ik heb korte benen en lange lichaam![]()
Mijn benen zitten niet in de weg ofzo, maar misschien ligt het inderdaad aan mijn bovenlichaam
Ik zou ook graag een foto willen plaatsen maar ik weet niet hoe het moet![]()
Ben nogal een kluns in dit soort dingen