Lauwtjuh94 schreef:Ze zijn vandaag gewassen en hebben spul door het water.
Niet om te drinken hoop ik toch?
Om in te sponzen neem ik aan?
Stilstaan is een minuutje ongeveer, heen en weer stappen en rondje draven.
Scheer meestal 1 a 2 weken van te voren, of soms alleen sokjes en baard, als ze nog mooi in de vacht zitten.
nog nooit van gehoord.
. Fellow is echt een ramp! Zijn hoofd wilde eerst niet verder lukken, maar uiteindelijk wel. Met mijn ene hand was ik aan het scheren, met de andere kneep ik in zijn lip. Een ander meisje die hield haar hand voor haar ogen en de andere hand aaide ze hem. Dat ging goed en later ging het ook gewoon goed zonder hem vast te houden, alleen aan zijn halster dan. Alleen zijn benen zijn verschrikkelijk. Hij blijft ze maar optillen! Ik heb het been ook vastgehouden en toen lukte een stukje, alleen toen ging hij daarna helemaal bokken en bij de voorbenen als ik die optil gaat het, maar als hij dan het scheerapparaat voelt gaat hij steigeren. Maar mijn andere pony (staat weer ergens anders) is ook erg druk en onrustig vandaag. Waarschijnlijk komt het door het weer, want er is onweer op komst
. Achja, het groeit wel weer aan en het valt niet heel erg op ofzo. De laatste stukjes heb ik gedaan en toen kneep Lobke weer. We gingen ook weer oefenen en hij loopt nu hij geschoren is een stuk beter door. Daardoor loopt hij ook gestrekter. Hij is volgens mij heel blij dat hij geschoren is. Hebben de luizen toch nog een voordel
.
ben dus door me enkel gegaan en die is tegen de kast geknald die beneden aan stond 
Dus ga me daar eerst eens goed in verdiepen. Ik ga even kijken hoe ver het rijden is anders kom ik graag eens kijken met de camera.