Stalnaam verzinnen....hoe lastig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 18:30

DeSa schreef:
Heb je niet een pony/paard die veel betekend heeft waar je iets qua naam mee zou kunnen?
Mijn stalnaam is stal Dessa, komt van mijn voornaam Deborah en mijn vroegere verzorgpony Saartje die veel voor mij betekend heeft en waar ik veel van geleerd heb. Weet dat Ciska van stal Denci ook op zo'n manier aan haar stalnaam is gekomen.

Ik heb inmiddels een naam....maar hou het nog even geheim tot het eerste veulentje er is :D
Tipje van de sluier....ik ga tóch op de buitenlandse tour en heb hem zelf bedacht :o

DeSa

Re: Stalnaam verzinnen....hoe lastig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:50

Heb je hem al beschermd aangevraagd bij het nsps? Anders blijft het geen geheim en komt het in de shetlandpony te staan :P

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 19:17

Dat wordt goed opletten Deborah.....de komende maand gaat ze niet halen maar het aprilnummer houden we strak in de gaten.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 19:58

fiona1 schreef:
Dat wordt goed opletten Deborah.....de komende maand gaat ze niet halen maar het aprilnummer houden we strak in de gaten.

oeh....niet aan gedacht }:0

ik verwacht mijn veulen eind april, dus zal eens gaan kijken hoe ik hem moet aanvragen :o

edit: veulenS.....

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:03

VeulenS? Dacht dat alleen je nieuwe aanwinst drachtig was?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:10

Ik heb idd Dennis z'n naam met die van mij gemixt. Juist omdat ik niets met een plaats of straatnaam wilde.

Ik ben benieuwd wat het geworden is.
Op de site van het NSPS staat volgens mij wel hoe je een stalnaam aanvraag.