EN DE BELANGRIJKSTE PERSOON STAAT ER NATUURLIJK 2X IN HAHA.
leuke opening trouwens, goed gedaan kailey!!! Zo,... wie gaat het volgende topic doen?? nee grapje, gaan wel hard hoor!
ik ga even eten, en even het huisje doen... stomme katten hebben het voor elkaar gekregen om chocomel over mijn witte muur te gooien!!! geen idee hoe ik dit eraf ga krijgen!!!! HELP!!!!
hey waarom probeer je niet met zout tegen je muur? ik weet niet of je behang heb of verf... anders kan je t er misschien wel af krijgen met alles reiniger erop deppen
lol ik zou deppen gewoon met schoonmaak middel...en daarna goed droog maken... lois had je nog foto's laten zien:p van je dagje artis...kon ze niet vinden in t ouwe topic
nou het is er wel... grootendeels.... af, nu hopen dat het goed opdroogd. ik ben bang van niet... jammer dan, weer een reden om te verven
_Lois_
Geplaatst: 23-03-11 14:18
Greetings from a sunny place Zit hier heerlijk in de zon naar mn knagende cavias te kijken , die ook heerlijk buiten zitten! Ik heb idd nog geen foto's geplaatst , maar ik maak straks een topic
Anoniem
Geplaatst: 23-03-11 14:38
Hello, Here is your favorite person, and she's in the sunny right now!!! (en dan moeten jullie allemaal klappen)
Wat een gave OP Jammer van sommige spelfouten maar goed interesseert niemand :p Ik ga straks naar *****
WHOAM IK VIND DIE ZON EECHT MAAACHTIG *blaast beetje zon naar de rest*
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:34, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Plaatsnaam verwijderd
HOLADIJEE IK VOEL ME TOCH ECHT ZO HOLADIEJEE DOE HET NOG EEN X ZO HOLADIEJEE HOLA HOLE HOLADIEJEE
volgensmij klopt dat niet he Ik ga me even omkleden WEER BRB
NathalietjeB
Geplaatst: 23-03-11 15:01
ik heb geen idee hoe warm t hier is maar ik heb al heerlijk in de tuin bij me oudjes kunnen zitten heerlijk warm en al heerlijk zonder jas kunnen wandelen met de hondjes
HAAAAAAAAI ik was om half 1 al vrij (: en ik moet zowar bijlezen xd net omgekleed, nu nog even eten en dan een zonfotoshoot ( ) houden met Dawn ft. Misty en lisette enzo dus ik ga gelijk weer