Hoeveel moet ik geven voor een shetlander symbolisch bedrag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:27

@Loulou87: Dat lijkt mij een heel goed idee! (ik denk zelfs dat bonnen niet nodig is, een fotoboek is echt genoeg).

vlinder91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:17

loulou87 schreef:
Hahahah had niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen!
Gelukkig kan het meisje nog haar ponny heel vaak zien, het is het buurmeisje van ons.
Met paardrijden is ze nu helemaal gestopt "vriendjes komen in beeld" Ik denk dat ik gewoon bonnen ga geven. Lastig hoor! maar het belangrijkste vind ze dat hij een goed plekje krijgt! En dat krijgt hij! Gezellig bij mijn eigen paard/pony in!

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!!

En zit er aan te denken om een mooie fotoshoot te doen, en dan in een boek (bij de hema kun je van die mooie plakboeken kopen) waar je de foto al in kunt zetten via pc. en dat haar geef :)

lijkt mij ook een goed idee, en een voordeel is dat ze het paard altijd kan zien!

kiwiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:10

Mijn paard heb ik ook gratis gekregen, maar ik had het meisje een mooie ring gegeven. Dan is mijn paard wel een goed en groot paard, dus voor jouw geval zou ik een iets goedkoper cadeau doen, maar zoiets iig. De oude eigenaar van mijn paard was dolgelukkig met haar ring.
Suc6!