Stamboekopname 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:05

wij gaan met een ruin van Melchior van de Maashoeve naar de stamboekopname, Het is alleen even afwachten of meneer wordt opgenomen, want hij is flink aan de maat. Tijdens de premiekeuring in augustus gemeten op 104 en volgens mij is daar nog wat bijgekomen. Duimen dus dat die opgenomen gaat worden.

shetlandfan

Re: Stamboekopname 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:19

De planning voor ons is om als het goed is met 3 pony's naar de stamboekopname te gaan.

Een 3-jarige zwartbonte middenmaats merrie, Baileys v. Stal Dijkshoorn van Torbijn v. Ruimzicht
En een 3-jarige middenmaats grullo, Bionda v. Stal de Toekomst van Melchior v.d. Maashoeve.
En dan mogelijk nog de 4-jarige middenmaats zwartbonte Apfelkorn v. Stal Dijkshoorn, van Kovin v. Malang.

@unofficial79, heb je toevallig een foto van jouw ruin van Melchior? Ben altijd erg benieuwd naar de andere nakomelingen van die hengst.

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:16

Wij gaan met 2 vosmerries:
Bonneke L.H. (v. Victor van het Hoogeind)
Bibian van Nieuwen Ampsen (v. Nanko L.H.)

Bonneke kan extra bewegen, terwijl Bibian in type zeker goed moet kunnen scoren. Da's wel een echte zenuwpees, dus het zal me benieuwen ;-)

Erna, ik ben benieuwd naar Beauty! Heb je nog recente foto's?

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:57

Ik heb wel een foto van de ruin, Maar weet niet hoe je die hier op krijgt. Je zou ook even kunnen op onze website, daar staat hij ook op. :D

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:07

Wij gaan ook!

Dit jaar met Blossom, Brigitte en Bella Lisa, alledrie dochters van Mr. Marengo van de Vendel. Blossom en Bella Lisa zijn middenmaat en Brigitte blijft denk ik kleine maat. Spannend altijd hoor, maar ook heel leuk. Weer even wat om naar uit te kijken nu de hengstenkeuring voorbij is!

Die Casanova toch he Wildgirl? Hoe lijkt het er nu mee dan?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 23:41

Fleur1977 schreef:
Wij gaan ook!

Dit jaar met Blossom, Brigitte en Bella Lisa, alledrie dochters van Mr. Marengo van de Vendel. Blossom en Bella Lisa zijn middenmaat en Brigitte blijft denk ik kleine maat. Spannend altijd hoor, maar ook heel leuk. Weer even wat om naar uit te kijken nu de hengstenkeuring voorbij is!

Die Casanova toch he Wildgirl? Hoe lijkt het er nu mee dan?

Sterker nog, Fleurtje komt mooi bij jullie op :D
Het kan vriezen,het kan dooien....vanmiddag weer even gekeken, ik mag nog niet in de buurt van haar uier komen en die buik, tsja.....ik durf niets met zekerheid te zeggen :D

Nouja, moeten maar zien, ze kunnen igg naar binnen als de nood aan de man is en tijdens mijn vakantie staan ze zowiezo achter het huis zodat Berend een oogje in het zeil kan houden!

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:09

Arianne schreef:
Erna, ik ben benieuwd naar Beauty! Heb je nog recente foto's?

Hey Arians! laatst heeft Leontien een mooie gemaakt in Heteren! Maar heb zelf geen scanner, miss dat mn buurtjes wel willen helpen.