Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trekpaard15 schreef:Bellatrix schreef:Hij is wel erg schattig.
Maar hij is 1.5? Mag ik vragen hoe vaak je met hem lange lijnen doet?
ik heb het nu nog maar 1x gedaan,, maar het tuigje is niet helemaal goed... dus even sparen en wachten tot dat die wat ouder is.
trekpaard15 schreef:pernill schreef:Wat een schatje, alleen ik vraag me af waarom een jong ding van 1,5 een bit in moet, en longeren, lange lijnen en springen..
Ik zou er nog wat minder mee doen, en vooral even lekker jong laten zijn!
natuurlijk kan af en toe een wandelingetje en een beetje volg oefeningen geen kwaad, maar dit vind ik wel erg veel
edit: ooh ik zag al dat je zei nog even wachten dat die wat ouder is
jaja doe ik ook zeker,
maar met fietsen moet die het bitje allen in.. maar met longeren gewoon lekker met halstertje.
het is misschien iets waarige omschrijving geweest.. maar het meeste doe ik met hem gewoon lekker poesten, kroellen, en lopen we wonen vlak bij het strand dus we hoeven maar 10min te lopen en we zijn er, dus kunne we lekker stukken lopen.
stef schreef:oh genoeg, en dat ook op o.a. bokt op een hele harde manier te horen gekregen. En nee, dat was niet leuk, maar k heb er wel van geleerd
stef schreef:Ga mij nou niet proberen te bekeren of weet ik veel en maak er niet zo'n drama van. Ik heb wellicht hard gereageerd, en die reactie sta ik achter, take it or leave it.
Oh, spannend brenniie! (tem maakt me niks uit, maar ik snap het melden van "ik heb getemd" nooit zo)