Wat ik wil voor mijn Shetjes? Tuigjes en sulky's, rijdertjes en eventueel iemand wie erop ook kan rijden. Verder hoeven ze van mij niet echt wat. Oohja, mijn ruintje moet nog een leren halster met naamplaat!
Dat zijn vriendje, Twixi de geit (die ik ondertussen al 11 jaar heb) nog heeel lang blijft leven want hij zou echt niet zonder kunnen . En het enige wat ik van materiaal nog wilde was nieuw springmateriaal omdat hij zooo graag en zoo goed vrijspringt. En dat heb ik dan maar zelf gemaakt. En het is echt super mooi geworden ! Zeker het plankje in verschillende kleuren, met hartjes en WE LOVE BOUNTY erop .
-Een goede gezondheid voor ze alle 3 -Mijn enkel span ombouwen maar dubbel en enkelspan - Een passend tuig voor tabje - een passend zadel - wedstrijd setje wit !
Ayla
Geplaatst: 06-09-10 21:05
een sulken/marathonwagen. 3 tuigjes. een men zweep. een longeerzweep. leuke menonderleggers. een rijzweepje. zwart bitloos hoofdstel. roze (?) pk pad. longeersingel. singel voor de longeersingel. longeerlijn. longeerbitstukje. 3 vliegenmaskers.
Een trailer met koetsenframe die er ook komen gaat.
HeleneDas
Geplaatst: 08-09-10 20:21
Dat mn tuig heel goed is en snel binnenkomt Het liefst nog het allerduurste beste en mooiste tuigje dat bestaat. Een marathon wagen, bordeaux rode springmuts, bordeaux rode onderleggers voor tuig, De zweetdeken in het roze van ponypret met dat kroontje, het liefst de hele set daar van, halster met bont en eentje met naam, opbergtas voor de sulky paar leuke dekjes Nieuw hoofdstel bruin met beige onderlegt ( heb ik gezien echt vettt(L) een bruin geruite winterdeken zweetdeken grijs met regenboog rand, echt vet is die!! regenboog halstertouw springschoenen met bont, heb ze niet nodig maar zo cute
Wie weet waar je de dikgedrukte dingen kan kopen? maat shet maar dat lijkt me logisch. Liefst nieuw omdat ik ze niet gelijk kan kopen maar nog moet sparen
Eigenlijk heb ik alles wel en vaak in meervoud ook. Het enige wat ik écht nog wil:
Trailer 3 Zilco-tuigen, een voor elke pony en voor in tweespan Kraay marathonwagen
Verder ben ik dol gelukkig
R0oszs
Geplaatst: 08-09-10 21:39
Voor onze minipaard wil ik mentuig en karretje. Wil haar eigenlijk volgens jaar voor de kar beleren (met hulp uiteraad.) Verder nog meer kleine mini spulletjes. Heb alleen halsters en voer voor ze
Rhine_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 22:14
bordeaux rode springmuts, bordeaux rode onderleggers voor tuig,
bovenaan mijn lijstje staat een tuigje! en daarna een sulky
nog even sparen dus
Rhine_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-10 13:07
Zozo dat zijn nog eens veel wensen bijelkaar.
Rhine_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-10 13:09
Flaver schreef:
Nu komt het mijn:
-Een goede gezondheid voor ze alle 3 -Mijn enkel span ombouwen maar dubbel en enkelspan - Een passend tuig voor tabje Al gekocht - een passend zadel Al inorde (oudzadel later aanpassen) - wedstrijd setje wit !
Een heel mooie goed passend tuig sulky recreatie wagen ruiter die er nog een tijd op gaat passen en niet bang is trailer op maat gemaakt veel meer dekjes veel meer peesjes een blok liksteen goed werkende antiklit tuigonderleggenss in de kleur turqouis en rood boomloos minizadel in beide kleuren bruin hoofdstel 2spantuig in bruin
Een klein schapen/veetrailertje. Het is verleden week naar een bedrijf gegaan die trailers opknapt en vandaag mag ik hem komen ophalen. Het houtwerk was allemaal goed, alleen nieuwe as eronder gelegd, nieuwe verlichting en nieuwe koppeling. Nu moet ik nog een voorstang of liever een voorschot maken erin, mat erin en we kunnen de hort op! Heb er zin in....
Anoniem
Geplaatst: 23-11-10 08:42
Van dorpel heeft alles voor shetjes,Voor een leuke prijs. Zit in sellingen groningen.
wat wil ik voor de shetjes, even denken. - mini mini peesjes - longeersingel - nog een longeerlijn - mini spring schoentjes - geen sneeuw - himalaya liksteen - bitloos hoofdstel - hele kleine mini singel - stal matten (komen er als het goed is aan ) - een nieuw passend fleece deken voor Ashanti - een passend ruitertje voor Amanda - nieuw setje voor Aad - mini kaptoom - showhalsters hahaha droom verder