edit: Ik heb zelf ook al een tijdje met dit idee lopen spelen, dus als zoiets opgezet kan worden is dat mooi idd. Alleen heb ik er zelf een bepaald beeld bij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaisa schreef:ja en nee, er zijn nu al mensen die aangeven dat ze bij bepaalde manier van 'regels' niet komen. En daar ben ik er ook 1 vanBij bepaalde rubrieken heb ik een bepaald idee in mijn hoofd. Normaal gesproken heeft elke organisatie grotendeels dezelfde regelsn, kleine details kunnen afwijken, maar als er dan een organisatie komt die zegt het zelfde te doen maar met compleet andere regels.... Dan ga je mensen een verkeerd beeld geven
edit: Ik heb zelf ook al een tijdje met dit idee lopen spelen, dus als zoiets opgezet kan worden is dat mooi idd. Alleen heb ik er zelf een bepaald beeld bij
MarijeR schreef:Halter is gewoon aan de hand. Maar dan wel graag op de AMHA manier.
Wie er dan keurt kan me niets schelen maar ik zou het een mooie oefening vinden voor bv de jaarlingen/jonge hengsten
Wel vroeg in het jaar dan, midden in het seizoen hebben ze dat niet meer nodig.
mizzpoez schreef:Agility voor mini's! Dat is verreweg mijn favoriet!
http://www.youtube.com/watch?v=XqVLY8YfbEo&feature=player_embedded