Op shetlander zitten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Op shetlander zitten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:31

Ik snap het punt niet zo van 'er op gaan zitten' maar niet rijden.... vind een rondje stappen met die lengte zelfs al niet meer kunnen eigenlijk. Maar als het puur gaat om echt alleen maar zitten, vraag ik me af wat je daar mee wil bereiken? Je bedoelt voor de foto oid?

Ze zullen echt niet ineens doorzakken of iets, maar rijden of rondje stappen/draven vind ik een heel ander verhaal; dan krijg je met gewicht en lengte te maken die de pony belemmeren in evenwicht en bewegingsvrijheid, en dat is gewoon niet goed.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:26

Ik heb een keer op mijn shet gezeten voor de foto,
vond die alleen zo lelijk en zielig dat ik ze gelijk heb weg gegooit en ga
er ook nooit meer opzitten haha :+ Hij is 1.03 meter en ik ben 1.72 :o

En ik weet ook niet waarom, maar die ruggetjes zien er zooooo vreselijk zitbaar uit :+
Haha, beter kan ik het niet uitleggen.

Voorde rest heb ik nog 1 foto dat ik over de shet van vriendin van mij heen sta, maar die is maar 78 cm
dus ik raakte haar rug niet eens haha, wel hele grappige foto geworden aangezien we allebij heel geconsentreert zijn :+

JoyCiej007

Re: Op shetlander zitten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:27

dit was 'voor de foto'
http://i143.photobucket.com/albums/r125 ... ure094.jpg

nou moet ik eerlijk bekennen dat de foto ook wel erg mooi is geworden, vind ik persoonlijk. Halstertouw speciaal zo geknupt, want madame kan nog wel eens wat onbenullig zijn en denken 'heej, nou kan ik mooi naar de grasjes aan de overkant toe'.... :+

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 23:43

Het is inderdaad een hele mooi foto geworden :D
Pony kijkt ook helemaal happy ;) mooie shet ook trouwens :o