Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sappos schreef:Dat is onzin. Shetlanders zijn in verhouding heel erg sterk maar kunnen maximaal 20% van hun gewicht dragen! Dat betekent niet dat hij doorzakt als je er iemand van 80 kilo opzet maar je wil toch het beste voor de pony?? Waarom zou je erop gaan rijden wanneer je in je achterhoofd weet dat je te zwaar bent
. Dat is echt iets te lang voor een shet! het is niet zo gevaarlijk want je kan wel mee steppen
. Maar ik zou het toch iemand laten doen die wat kleiner is
! En inrijden tsja hangen en op een gegeven moment erop zitten. Maar ik denk niet dat jij met jou lengte kan gaan hangen!
dat word mee steppen
. Dus succes. Ben benieuwd hoe het eruit ziet wanneer jij erop zit
annetjelyy schreef:Nog meer info :
De pony kan met gemakt poetsen,
draven enzo aan de hand.
is verkeersmak.
Heeft welleens even zadel opgehad.
is al 6 jaartjes.
went goed en zonder moeite aan het bitje.
geen problemen niks.... alleen met merries ghehe.
Ik rijd 5 jaar paard waarvan 1 jaar paarden en zo verzorgt...
als het jullie intreseert ; die eigenaar heeft veel verstand van paarden.... en ja ik weet hoe en hier kan niemand anders over oordelen.
Een shetlander kan zn eigen gewicht dragen dus nu gaan jullie mijn wijs maken dat ik te zwaar ben wie zegt dat ik de sport in ga? nou hoe doe je dan vrijheidsdressuur?!
melissaxx94 schreef:Hmm 172 jou lengte voor een pony!. Dat is echt iets te lang voor een shet! het is niet zo gevaarlijk want je kan wel mee steppen
! En inrijden tsja hangen en op een gegeven moment erop zitten. Maar ik denk niet dat jij met jou lengte kan gaan hangen!
dat word mee steppen
annetjelyy schreef:Sappos schreef:Dat is onzin. Shetlanders zijn in verhouding heel erg sterk maar kunnen maximaal 20% van hun gewicht dragen! Dat betekent niet dat hij doorzakt als je er iemand van 80 kilo opzet maar je wil toch het beste voor de pony?? Waarom zou je erop gaan rijden wanneer je in je achterhoofd weet dat je te zwaar bent
Wat moet ik dan doen , zeg dan ns handige dingen , hier heb ik geen ene moer aan. (vind ik)
annetjelyy schreef:melissaxx94 schreef:Hmm 172 jou lengte voor een pony!. Dat is echt iets te lang voor een shet! het is niet zo gevaarlijk want je kan wel mee steppen
dat word mee steppen
Ik zit er nu toch niet op , welk kind moet ik dan erop laten?
annetjelyy schreef:melissaxx94 schreef:Hmm 172 jou lengte voor een pony!. Dat is echt iets te lang voor een shet! het is niet zo gevaarlijk want je kan wel mee steppen
dat word mee steppen
Ik zit er nu toch niet op , welk kind moet ik dan erop laten?
om je reactie's.
Sappos schreef:PARDON?! Iedereen doet hier moeite om jouw vraag te beantwoorden en jij reageert zo lomp?
Mijn advies NIET RIJDEN. Zoek een dier wat bij jouw lengte en gewicht past. Je kan alles met het dier gaan doen maar ik raad je aan niet te rijden...nu weet ik zeker dat je hier toch schijt aan gaat hebben aan je eerdere reacties te zien
annetjelyy schreef:Nog meer info :
De pony kan met gemakt poetsen,
draven enzo aan de hand.
is verkeersmak.
Heeft welleens even zadel opgehad.
is al 6 jaartjes.
went goed en zonder moeite aan het bitje.
geen problemen niks.... alleen met merries ghehe.
Ik rijd 5 jaar paard waarvan 1 jaar paarden en zo verzorgt...
als het jullie intreseert ; die eigenaar heeft veel verstand van paarden.... en ja ik weet hoe en hier kan niemand anders over oordelen.
Een shetlander kan zn eigen gewicht dragen dus nu gaan jullie mijn wijs maken dat ik te zwaar ben wie zegt dat ik de sport in ga? nou hoe doe je dan vrijheidsdressuur?!
Sappos schreef:PARDON?! Iedereen doet hier moeite om jouw vraag te beantwoorden en jij reageert zo lomp?
Mijn advies NIET RIJDEN. Zoek een dier wat bij jouw lengte en gewicht past. Je kan alles met het dier gaan doen maar ik raad je aan niet te rijden...nu weet ik zeker dat je hier toch schijt aan gaat hebben aan je eerdere reacties te zien

annetjelyy schreef:Ik ben blij dat ik eindelijk een verzorgpony heb.
je wilt niet weten hoe --- ik me voelde na de allerliefste verzorgpony.
I say bye dream.
annetjelyy schreef:NHevaVD schreef:Kijk even naar je eigen post, hij is wel zo dik dat hij me wel houd? Zou je zelf niet moeten weten dat de omvang helemaal niet telt?
Nee snap ik wel , maar ik bedoel dat hij niet zomaar doorzakt hoor ..... help me dan !!!
een pony zal niet zomaar doorzakken nee, maar dan nog is het schadelijk!annetjelyy schreef:ojaaa mn lengte is 172 gewicht ; 64 kg.
pony lengte en gewicht : ?
Ik heb al bitje voor het eerst bij hem ingekregen en zijn nu bezig met longeren en hij is 6 jaartjes oud en er heeft al iemand een keertje op gehobbelt.
Uiteindelijk wil je toch ook het beste voor de pony?