kruising?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZiekieLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 16:22

heb nog een foto gevonden, zonder wintervacht, nog altijd iel, maar mager vind ik het niet(in mijn ogen is mager als je de ribben ziet en je botjes uit ziet steken, hier had hij een fijn laagje over zijn ribben enzo heen)..hij werd toen elke dag gereden...
Afbeelding

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:12

jackgirl schreef:
beetje rare reactie vind je niet ...
Er is zijn ook nog Fell Pony's , die hebben inderdaad wel iets van een fries weg.

Mensen denken mee Joyce , ze zegt toch ook niet dat het zo is ? zo oppert een mogelijk idee ;)

deze ras bedoel ik inderdaad. alvast bedankt!

Napie

Re: kruising?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:32

Het is gewoon een mooie shetlander die nog wat aan moet komen ook in bespiering. Op de eerste foto's lijkt hij op Hero toen ik die net hengst af van de dierenbescherming had gekocht. Ook geen bespiering en lange stelten eronder. Was waarschijnlijk ook door ondervoeding de hoogte in gegroeit, zijn ouders zijn namelijk net iets hoger als een meter en Hero is 1,10 m

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:34

Het is toch een halfbroertje van je andere pony staat in je profiel, dan weet je toch wie de ouders zijn?

ZiekieLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 16:28

ja zebben dezelfde vader, shetlandhengst, er liep volgens de vorige eigenaar een hele kudde met allerlei merries groot en klein, en 1 shetlandhengstje..Dus kan maar 1 vader zijn;)
alleen de moeder weet ik dus niet...

oke dus kan dan toch komen door slechte voeding bij de vorige baas dat hij bij mij nog is gegroeid..?