Ze hebben ook een site:
www.ruitershoppasdedeux.nl
Alleen in de winkel zelf hebben ze veel meer keuze.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb nog een halster en die komt bij Divoza weg, maat pony, die had ik niet voor haar gekocht, voor d'r moeder (ook een Shet:P) en het past ze beide

Dus moet altijd heel goed zoeken voor Abe voor een halster, want maat Shet is alweer te groot
kani_ejj schreef:ik heb het probleem ook, heb een mini shet van maar 76 cm hoog.
Moet of hele kleine halsters vinden, maar meestal zijn ze net te groot.
Wel altijd in de meest saaie kleuren, zoek ook nu nog steeds wat leuke halsters.
Maar ja waar vind je die, heb alles al geprobeert, maar kom steeds op de veulen halster uit.
en die zijn vaak wit of zwart, af en toe zie ik een leuke, maar dan is die weer met veel gespen en zo.
vaak ook in roze, heb ik wat aan met een hengst

shetlandfan schreef:kani_ejj schreef:ik heb het probleem ook, heb een mini shet van maar 76 cm hoog.
Moet of hele kleine halsters vinden, maar meestal zijn ze net te groot.
Wel altijd in de meest saaie kleuren, zoek ook nu nog steeds wat leuke halsters.
Maar ja waar vind je die, heb alles al geprobeert, maar kom steeds op de veulen halster uit.
en die zijn vaak wit of zwart, af en toe zie ik een leuke, maar dan is die weer met veel gespen en zo.
vaak ook in roze, heb ik wat aan met een hengst
Je zou hier ook eens kunnen informeren: http://www.rospaardensport.nl/
Zij hebben halsters met als kleinste maatje miniminishet in allerlei kleurtjes.
Die heb ik zelf ook gehad en waren ideaal voor grotemaats shetlandveulens vanaf een maand of 8 oud.