Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

regina schreef:pfffffffff... vanmorgen was dus onze stamboekopname.
Het is helaas niet zo gelopen als ik had gewilt en gedacht.
ik wist dat ze aan de dunne kant was en weinig bespierd, ook wist ik dat ze nog wat jeugdig eruit zag. daarom dacht ik, als ze afgekeurd wordt dan zal het daarom zijn. het was ook een drukte in de manege, want er waren ook hondenexamens. hierdoor was aurelia helemaal gestresst en stond te trillen als een rietje. ze was heel schrikkerig en liet zich daardoor ook niet helemaal zien.
nu bleek dat ze 65/65 bovenbalkscore had, wat dus opzich voldoende is, al is het geen topprestatie.
veterinair ging ook goed, totdat er naar het gebit gekeken werd. ze bleek een onderbeet te hebben en is daarom niet opgenomen in het stamboek. ik snap er helemaal niks van, want ik had gisteren nog gekeken en toen leek het gewoon goed te zijn. ik ben echt helemaal van slag hierdoor...
volgend jaar mogen we weer terug komen, omdat ze dachten dat het na het wisselen misschien verbeterd kon zijn.
weet iemand of ze dan helemaal opnieuw gescoord wordt, of alleen de veterinair? ik hoop helemaal, want dan ga ik eens even spieren kweken en zorgen dat ze er beter uit ziet!
pffff... er zit ook niks mee bij mij als beginnend fokker he?
. Dat de rest er niet meer in zit is ook niet voor zijn lol. Ik ga er van uit dat het geen prlbleem is als het recht staat.