Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je pony is afhankelijk van jouw beslissingen, net als een klein kind. Een 4-jarige kan het ook wel gigantisch leuk vinden om dagelijks gewicht te heffen (zeker als de ouders het aanmoedigen!), maar een beetje verstandige en verantwoordelijke ouder doet dat niet. Zelfde verhaal, vind ik.
xElienx schreef:sorry maar een jaarlinger zet je gewoon niet voor de slee1 dat is not donegeen excuus mogelijk
sommigen ogen gewoon snel volwassen, maar dat hoef niks te zeggen. zie Mylo in mijn profiel. op de foto is hij ook maar net 1 jaar.
volbloedfan schreef:oke dank jullie wel voor de reacties.
Ik heb er niks aan als het geen opbouwend kritiek is.
Maar goed we hebben het een keer gedaan en hij vonndd het super.
Nouja pony plezier daar gaat het mij om!
volbloedfan schreef:nouja goed aan de foto zie je dat ie een prima leventje heeft en niks te kort komt, en daar kan je ook wel zien dat hij nooit werkt. een klein rondeje door de sneeuw is ook geen werken of training, dit is typisch bokt!
Bah
Bedankt voor de gene die wel normaal en leuk reageren!

xAylie schreef:op die eerste foto vind ik hem inderdaad flink gebouwd maar op die tweede lijkt die zo'n klein mannetje!
ja sorry dat ik het zo zeg maar zo zie ik het even.
ikvind het een beetje raar dat je een shet die in april pas 2 word nu al voor de slee zet, tuig omdoet, kindje erop etc.
ik snap je heel goed, ik ben geen afkrakerig akelig mens & ik verzorg zelf ook 3 shetlanders.
maar pas op met hoe vroeg je begint!
mijn kleinste vond alles in het begin ook helemaal ge-wel-dig & ze deed alles voor je.
ze is ingereden toen ze ongeveer precies 3 was & dit vond ik al aardig vroeg..
je hoort zovaak dat pony's het dan al snel voor gezien houden omdat ze het dan al wat langer doen vanaf hun 1e/2e/3e levensjaar & daarbij zijn meer van hun levensjaren in dat ene. (zoals bijvoorbeeld voor de koets)
als je je voorsteld dat die zeker 20 kan worden & op z'n 2e al bezig bent terwijl die nog lekker kind mocht zijn als je het uitrekend in mensen jaren.
misschien een beetje vaag getypt maar ik probeer je er alleen bewust van te maken dat hoe eerder je begint niet altijd beter is.