Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar dat doe ik sowieso, niet zozeer voor de keuring
Gezien hij daarna toch gecastreerd wordt maakt het ons niet zoveel uit.
Sappos schreef:Ben je er zeker van dat hij gecastreerd gaat worden?
Meneer gaat, heel langzaam, dat wel, toch door krijgen dat ie een hengstje is
En gezien hij vooral voor mijn nichtjes is ga ik daar geen risico's mee nemen. Eerst de keuring zodat zijn veulen die in 2010 geboren wordt wel papier krijgt met hem als papa, en dan misschien nog een paar merries van een vriendin dekken en dan... hakkie-tjakkie... 

Dus nee, daar ben ik niet zo bang voor.
) hengstjes, zijn half broer van Sappos wordt ook al aangeboden en zijn papa staat ook nog ter dekking.
) tussen de merries
moet wel zeggen dat Pluk nergens bang voor is verder ofzo hoor! Hij is gewoon braaf. Heeeeeeeeel braaf! Als ik hem iets geleerd heb, dan is het ook gelijk "okee". Hoef amper wat te herhalen ofzo. Heerlijk dier gewoon!
wat gaat ie allemaal leren dan?
) flyer schreef:Dat hebben we idd op een (nog steeds) niet begrijpelijke reden ondervondenDat denk ik zelf ook inderdaad,maar ik weet inmiddels dat wat ik denk niet altijd hetzelfde is als wat de jury denkt...![]()
Ik weet ook dat je er het beste zonder te veel verwachtingen heen kunt gaan maar dat is moeilijk hoor,ik weet zelf
heel goed wat voor vlees ik in de kuip heb maar het blijft een momentopname (om maar even een cliche van stal te halen..)