Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marieminime schreef:bijna alles is saai vos of zwart, aparte leuke kleuren of patronen zie je bijna niet omdat iedereen maar wat raak fokt, er word niet meer gekeken naar kwaliteid en kleuren.
ook vele shetten zien er niet verkoop presentatief uit. geklite manen, staart ziet er niet uit, vacht modderig,te lange hoeven.
als verkoper moet je er wel wat voor doen.

[***] schreef:marieminime schreef:bijna alles is saai vos of zwart, aparte leuke kleuren of patronen zie je bijna niet omdat iedereen maar wat raak fokt, er word niet meer gekeken naar kwaliteid en kleuren.
ook vele shetten zien er niet verkoop presentatief uit. geklite manen, staart ziet er niet uit, vacht modderig,te lange hoeven.
als verkoper moet je er wel wat voor doen.
Jemig zeg hé, doe even lekker bekrompen
Er staat zat te koop, met en zonder papier en ook aparte kleuren als je maar betalen wil.
als hij maar lief, leuk en gezond is. 
)
stef schreef:ik heb dan onlangs een pony gekocht, maar mijn zoektocht viel ook hard tegen hoor....
Allemaal (hengst) veulens.. En tja, ik wilde een minimaal 2 jarige merrie....
En op marktplaats echt, de ene nog krommer dan de andere. Denk dus ook dat je voor een goede pony niet op marktplaats moet zijn (hoewel die van mij er uiteindelijk wel op stond) maar direct vanaf de fokker
Sorry, maar stamboom zegt niet gelijk dat het een goede pony is. Dat vind ik dus nergens op slaan... Tenzij je echt voor de fok een shet wil.