Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zou gewoon een klein luxe hengstje kiezen. Silverado is een mooi dier
Manda schreef:Ja ik zou zeker voor een goedgekeurde hengst gaan, dan heeft het veulen teminste 1 geregistreerde afstamming in het papier staan.
Voor je eigen merrietje, moet je even op de site van het nmprs kijken, je kan haar gewoon inschrijven, heeft ze ook een paspoortje. Is helemaal niet moeilijk.
Je moet haar ook laten chippen, die brief van de dierenarts meesturen met de stickertjes van de chip, twee foto´s van je paardje (zie site) en je krijgt het paspoort dan best snel toegestuurd.
Manda schreef:Dan hoef je alleen maar een aanmeldingsformulier van het NMPRS in te vullen, twee foto´s meesturen, paspoort meesturen en dan is het zo geregeld.
Manda schreef:Ik heb Silverado in het echt gezien, die is ook mini mini, 75 cm, maar die heeft echt wel hele mooie gangen hoor. Ik heb een klein filmpje, als het mag van de eigenaresse kan ik die wel uploaden en laten zien.
Tuurlijk mag je dat filmpje uploaden, ik ben er trouwens ook nieuwsgierig naar.
En Lola een schok kreeg van het stroomdraad
ahhhh, denkt ze te kunnen snuffelen aan die mooie vent krijgt ze een schok, ze durfde gelijk niet meer in de buurt te komen
.