NSPS hengstenshow avond in Beilen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:15

Fleur1977 schreef:
Wij komen ook met twee hengsten, Wonder Boy en Kai. Er is geen entree hoor, alleen een programmaboekje kost 2,50, verder is het gratis! Er zijn idd superveel aanmeldingen dus het wordt een hele mooie avond! Echt een aanrader om te komen kijken! Jammer dat je te laat was met inschrijven Dennis!

wonder boy van de molenstraat? die zwart bonte goede hengst?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:17

Fleur1977 schreef:
Wij komen ook met twee hengsten, Wonder Boy en Kai. Er is geen entree hoor, alleen een programmaboekje kost 2,50, verder is het gratis! Er zijn idd superveel aanmeldingen dus het wordt een hele mooie avond! Echt een aanrader om te komen kijken! Jammer dat je te laat was met inschrijven Dennis!

heb snel eve je profiel bekeken maar ik ken jou!! wij hebben toen via markplaats een rijjasje van je gekocht enz. wij wonen in beilen en hebben ook shetlanders enzo
weetje het weer?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:34

liiisette schreef:
Fleur1977 schreef:

wonder boy van de molenstraat? die zwart bonte goede hengst?

Yes... die Wonder Boy en Kai van de Rijsdrecht overigens! Ik zit nu helemaal met een lach van oor tot oor hoor! Is leuk dat iemand hem kent terwijl hij eigenlijk nog helemaal niet zo bekend is! En dat er dan ook nog het woord 'goede' bij staat, leuk te lezen!! :D :D :D

Maar ik weet het idd nog hoor, van dat jasje! Leuk dat je bent doorgegaan met de shetlanders! Jij woont helemaal dicht bij de manege toch? Ideaal voor jou! Kun je lopend heen!

liiisette

Re: NSPS hengstenshow avond in Beilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:03

haha wonderboy is volgensmij harstikke bekend hoor!!! vele kennen hem dat merkte ik vorig jaar in dalen op de premiekeuring ook al!!

wij gaan natuurlijk door in de shetlanders haha
ja ik woon heel dicht bij de manege was ook heel blij dat het hier werd gehouden jullie zitten toch ook in de organisatie?

mennen julli etrouwens ook?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:25

Oh ja??? Grappig zeg! Maar wel leuk te horen hoor!!!
We zitten idd in de organisatie van de show dus weet er alles van maar verklap verder niets haha!

Wij mennen niet, tijdgebrek he? Lijkt me wel erg leuk hoor!

Kan Wonder trouwens niet even bij jullie op stal staan?? Vindt het zo naar als hij de hele avond in de trailer moet. En ik ben zelf druk met de muziek dus kan er ook niet echt op letten. Of hebben ze bij de manege ook stallen?? Ik heb er nooit wat gezien dacht ik.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:12

@ fleur 1977

uhm zullen we even via e-mail verdergaan of pb? dat lijkt me mischien beter!!!
wil je mij even een pb sturen dan reageer ik later want ik ga zo omkleden en weg denk ik

mischien kan het wel dat wonder bij ons op stal staat maar dat zou ik echt moeten overleggen met mijn ouders!! dus dat hoor je nog
en bij de manege hebben ze wel stants maar dat is niet echt handig om ze daar in te zetten dnek ik

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:13

zou het wel leuk vinden trouwens als het zou mogen van mijn ouders haha.
maar ik denk dat er wel wat te regelen valt maar dan moet ik eventjes mijn ouders overhalen haah

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:18

Ik pb wel even!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:22

marieke niet zo bescheiden he, wonder is natuurlijk hartstikke bekend met zijn kleur en invloedrijke papa

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:11

jah inderdaad, ik ken hem ook, beter gezegd, wie kent hem niet???

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:46

zie je wel marieke, heel veel kennen wonderboy!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:14

:D

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:11

Haha, blijf me er over verbazen hoor!! Maar alleen maar goed natuurlijk! Beter zo als anders toch?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:25

zeker weten! tis een mooie beestje!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:13

Ja, dat is ie zeker hoor, echt een plaatje. Hij staat hier mooi voor het huis en we genieten er alleen maar van!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:45

en ik denk dat die nog bekender word hoor marieke! maar die fanster van gathe is toch ook van jullie? die is ook hele bekend!!!!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 21:41

het nekkie heeft Ufo (unforgettable) echt van zijn opa! precies dezelfde halsaanzet!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:51

Ja, Fannie woont hier ook!!! Helaas kan Fanster niet mee ivm ruimtegebrek maar anders had ik hem graag meegenomen hoor. Hij had het zelf ook erg leuk gevonden, is een echt showbeestje!

Arvanti_haf: z'n hoofd heeft hij er ook wel van vind ik hoor als ik zo de foto's in je profiel zag! Ik herken er duidelijk een Fansterkoppie in! Viel direct op! Je kan de Fansters hier in het land over het algemeen ook wel zo aanwijzen, altijd mooie koppies erop!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:04

jah, leuk is dat. Ufo heeft zijn ogen heel diep in zijn oog, en heeft een beetje chinese ogen, als het een mens zou zijn, laten we maar zeggen. Ik vind het wel mooi, die donkere verre kijkers. Heeft Fanster dat ook? Zijn opa, whahahah

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:14

marieke, jammer dat je fanster niet mee neemt! maja ook wel begrijpelijk hoe doen jullie dat anders als jullie naar de keuring gaan dan?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:50

Ik zal eens kijken voor een mooie ogen foto van Fanster! Ik zag echt wel overeenkomsten! De eerste veulens van Ufo deden het ook goed he?

Liiisette, met de 'gewone' keuring gaan we of met een gehuurde vrachtwagen of in twee keer. We huren altijd stallen op de manege en de laatste twee jaar hebben we een deel al op vrijdagavond heen gebracht en de rest op zaterdagmorgen meegenomen. Uiteraard met behulp van een aantal hele lieve mensen anders lukt het idd niet hoor. Kan evt. Fanster nog wisselen met Wonder maar ja, Wonder is ook zo leuk he? Kan niet kiezen....

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:53

nou... 1 van de 6 een premie.... tjah... of we daar tevreden mee waren. We geven hem de tijd, maar nou niet echt ene verpletterende binnenkomst....

tis ook lastig kiezen tussen 2 goeie hengsten, maar Wonder is jong en moet nog meer aan zijn naam werken(hoewel hij al heel bekend is natuurlijk) Fanster kent iedereen wel. Daarom zou ik toch voor Wonder kiezen. Ik weet niet wie er meer kan showen....

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:58

Oh haha, ik dacht dat het juist andersom was! Maar ach, het komt zeker wel goed hoor! Dat weet ik zeker! Je mag hem anders wel meenemen naar de show als je het leuk vind??? Kan ik hem ook even in het echt zien!!

Wonder en Fanster kunnen er allebei wel wat van hoor, maar Wonder toch net iets meer denk ik, die kan echt geweldig lopen!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:01

Haha, nou, ik ga net met de ponys van paula en bennie op stap, en ik kan niet voorbrengen, dus ga daar niet aan beginnen. Ik ben voor de afdeling: Tutten en verzorgen... en helpende hand waar nodig!
Maar hij was wel in marienheem in december!
en het enige veulentje van nisan had wel ene premie, maar die doet het sowieso goed. Tis wel frapant. Hij is nu verhuurd, maar daar is hij lang zo vruchtbaar niet, en valt kilo's af . stom he, een paard met heimwee...

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:15

Ja, toen was ik net ziek! Ik had er zo naar uitgekeken, de hele week vrij en ja, hoor ben'm'n bed niet uitgeweest, grrrrr maar ja, volgend jaar beter!

Ach arme Nisan... dat is nou ook wat. Wel zielig dan he?