Citaat:De inschrijving kost in ieder geval Eur 5,- per pony.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roos13 schreef:Ja hoor Annie van Stal Dijkshoorn wil wel sponsoren hoor!
Dank je wel, echt harstikke leuk!IndianLady schreef:Ik had me meteen opgegeven, maar ik wacht nog even met zijn hoogte, die kon ik haar niet vertellen. Over 2 kleine weekjes wordt hij opgenomen in het stamboek en dan weet ik het zeker

Arianne schreef:Zou leuk zijn als je ook komt; je leert ook gelijk wat mensen kennen. Het wordt denk ik wel een relaxte keuring hoor, dus leuk om hier te beginnen en een keer te zien hoe het in zijn werk gaat. En als je liever niet meedoet kom je toch zeker wel kijken?
Zo op de foto een leuke pony, hoewel je haar niet helemaal goed kunt zien. Weet je wie haar ouders zijn? Leuk dat je ook gaat mennen!
Informatie over de premiekeuringen is hier te vinden http://www.nsps.nl/?section=Stamboekzaken&page=8. Waar je dan heen moet ligt aan waar je woont. In jouw geval zal dat denk ik Breukelen (20 sept) zijn, maar als je het zeker wilt weten moet je even informeren bij het stamboek.

Arianne schreef:Weet niet of ik het hier op de goede plaats neer zet, maar aangezien ik hier waarschijnlijk de meeste shetlandliefhebbers zal vinden zet ik het maar hier neer:
ZOMERKEURING VOOR DIVERSE AFDELINGEN!!
De laatste jaren heeft de Afdeling Gelderland een Zomerkeuring en Wedstrijddag te Heteren georganiseerd. Echter, in 2009 gaat deze keuring voor Gelderland niet door.
Maar… op initiatief van een aantal enthousiaste mensen wordt er op
ZATERDAG 27 JUNI 2009 een zomerkeuring georganiseerd voor de inzenders uit de volgende afdelingen: NOORD HOLLAND, ZUID HOLLAND, UTRECHT, GELDERLAND, WEST OVERIJSSEL & FLEVOLAND!!
Alle afdelingen die eerder buiten de zomerkeuringen Vries, Brabant en Gelderland vielen, kunnen nu inschrijven voor de keuring op 27 juni 2009 op de mooie terreinen van Manege Voorwaarts te Kootwijkerbroek!!
Wij rekenen als organisatiecomité op de komst van véél inzenders en een spannende strijd tussen de pony’s, met name ook van de inzenders buiten Gelderland!!
Inschrijven is mogelijk voor:
- Pony’s welke zijn ingeschreven in het Nederlands Shetland Pony Stamboek.
- (mini) veulens: zowel hengst- als merrieveulens zijn welkom
- Vanaf 1 jaar en ouder: alleen merries en ruinen zijn welkom
De sluitingsdatum voor inschrijving wordt 27 mei 2009.
Informatie over de keuring kunt u krijgen bij de volgende personen:
• Martine van den Berg, Fokvereniging Noord-West Veluwe
Tel (06-11416917)
• Arianne van den Bunt, Fokvereniging Noord-West Veluwe
Tel (06-48769996)
• Yvette Eveleens, Fokvereniging Randstad-Holland
Tel (06 29159398)
• Willeke Termeer, Fokvereniging Bommelerwaard
Tel (0418) 561783 (na 18.00)
• Zomerkeuring.gelderland@hotmail.com
Inschrijfformulieren voor de keuring kunt u opvragen bij Willeke Termeer: zomerkeuring.gelderland@hotmail.com of 0418-561783 (na 18.00 uur)
Er lopen op die dag genoeg mensen die je kunt vragen of ze jouw pony voor willen brengen. Ik wil het ook wel doen, maar doe het pas een jaar of drie. Anders kan ik daar wel mensen aanwijzen waarvan ik weet dat die wel een handje willen helpen.
assepas schreef:Misschien kunnen we elkaar daar meeten? Dan kan je me wat tips geven dan stap ik er wat zekerder in haha

IndianLady schreef:BaiNar schreef:Ik had erheen gewild maar mijn pony heeft dus nog veulenboek en blijkt dan ook nog niet opgenomen te zijn... Jammer... We gaan proberen om volgende week naar Lunteren te gaan voor opname, dus wie weet!! Maar da's wel kort dag...
Daar is Lunteren voor
)....