Gisteren ook wedstrijd gehad, 2e keer L. Sjors had er écht geen zin in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
testebeest schreef:Drinkt ze teveel of juist te weinig met het warme weer? Arty wil nog wel eens juist aan de race raken als het erg warm is.
Wat je ook standaard kan halen is collosan dat werkt goed bij lichte koliek dan hoef je niet direct de dierenarts te bellen. De welkoop verkoopt het onder andere.
linda_gigant schreef:Ik heb weinig te melden. Vandaag dresuur gereden met 3 winstpuntjes naar huis en nu gigant lekker een weekje vrij en dan een poosje recreatief rijden even bij komen. Hij heeft hard zn best gedaan de laatste maanden
Patty14 schreef:Vandaag gestart in Garderen. Mocht naar huis met twee winstpunten.
Chip had na de SMR wedstrijddag een week vrij. Ergens aankomende week weer oppakken. En Switch mag nu genieten van een weekje vrij.
Lori schreef:Hier maandag mijn laatste examen en dan beginnen met de grootste voor de wagen beleren. Ben benieuwd hoe snel hij ermee weg gaat zijn. Tuig heeft die al wel enkele keren opgehad en wat basis oefeningen waar die altijd er snel mee weg was.
Ayla schreef:Klinkt fijn Mandy! Jammer dat het thuiskomen wat minder was en balen van Max zijn hoeven
Gisteren ook wedstrijd gehad, 2e keer L. Sjors had er écht geen zin inOok nog een beetje slordig gereden, maar we mochten toch nog een puntje mee naar huis nemen. Thuis nog even afgespoeld en daarna lekker rollen in de buitenbak.
[ [url=m/OGQ037.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linsey1998 schreef:haha vieze sjors!
Gefeliciteerd voor iedereen die weer winstpuntjes heeft![]()
Zaterdag naar de Paard&Leven dag geweest, 2 fijne clinic's geredenHelaas trof ik mijn meisje gisteravond weer aan met kolieksymptomen... wel mesten, maar alle andere symptomen had ze.... Direct weer het spoednummer van de dierenarts gebeld... Dierenarts wilde dat ik het nog een half uurtje zou aankijken. Na een half uurtje was er nog weinig verschil, weer een half uurtje verder, en ponylief voelde zich weer helemaal prima. Alsof er niks aan de hand is.
![]()
Maar evengoed blijft het lastig... want voor de 2de keer in nog geen 3 weken "koliek" klopt natuurlijk niet. Wel gebeurd het telkens na warme dagen, of het daar iets mee te maken zal hebben?Deze of volgende week wordt ze door een dierenarts/alternatieve geneeskundige nagekeken, om te kijken of zij via die weg iets kan vinden.