Ja, ik ga gewoon elk jaar met Punette weer proberen, kroon zal ze toch niet meer worden. Ze wordt volgende week 10 en mag dus nog maar 3x. En ik zie haar geen 1e premie halen. Misschien had ze die wel kunnen halen als ze op gewicht was gehouden, ze heeft namelijk ook een veulen- en enterpremie op haar naam staan.
Mijn topic duurt nog even hoor, ivm mijn voet is erg dik ben afhankelijk van mijn vader om naar de paardjes gegaan en die heeft geen zin om te wachten tot ik alles uit gezocht heb hoor en op de foto gezet. Heb wel fotos op ponys zal straks is bij elkaar zoeken.
Ben benieuwd naar je foto's, eigenlijk ist maar beter ook dat je nog geen topic heb, want dan was toch al alles weg, jij hebt een soort aantrekkingskracht van verkoopspullen ofzo
Euh..... het gaat hart hoor ookal heb ik geen topic! Word namelijk door mijn meelezers ( ) gePBt wat ik heb en nemen al een hoop af. Die vertrouwen me zonder fotos haha.
Borisje
Geplaatst: 28-03-10 15:45
Haha Ik vertrouw je best zonder foto's als het iets kleins was (halster bijv.) maar straks koop ik wat van je en is het ineens heel anders dan ik verwacht had, ook zonde. Maar ik wil wel graag je vraagprijs weten voor je tuig, want als het van jou is moet het gewoon goed zijn
Boris' nieuwe kunstje, baas uitlachen
Laatst bijgewerkt door Borisje op 28-03-10 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt