Volgende week vrijdag starten in Midden Beemster zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar lopen ook veel pony's fijn op, is eigenlijk gewoon een simpel stangetje zonder hefboomwerking.
Wat bedoel je met pony schuin voor de sulky, als de sulky in de punt staat? Bedoel je dat de pony dan horizontaal staat of echt schuin? Horizontaal zal niet gaan, dat past maar nét in mijn tweepaards trailer en die is 1.65 breed, een 1,5 paards trailer is een stuk smaller. Sjors past er horizontaal zelfs niet in, die heeft een groter stuk zodat hij schuin kan staan. Sjors loopt de trailer ook altijd zo op, tenzij hij ijzers heeft... zowel mijn huidige als mijn vorige trailer hebben/hadden van die latjes op de laadklep en dat hij daar dan af en toe over heen glijd vind hij écht verschrikkelijk. Als ik vakantie heb gaan we dat eens aanpassen.
Niet geheel mijn kleur, maar wel origineel. Fijn dat de pony goed ging bij de smid en dat Jimmy nu ijzer(tje)s heeft.

Ik reed in de hindernis van de vaardigheid door de achterkant van een letter die ik nog rijden moest haha, ondanks mega veel strafpunten voor een klein foutje toch nog 5e. We moesten tijdens de dressuur en vdh nog even inkomen, maar de hindernissen waren weer een feestje met Sjors 

Ook jullie hebben het super gedaan! 

.
.
Maar hij was al niet heel donker toen ik hem kocht, hier was hij 6/7:

Heb 'm eergisteren nog even aan de longe gehad en dat deed hij echt súper fijn! Vanavond nog even proefgericht trainen en zaterdag wedstrijd.
Susanne schreef:Heteren is gezellig! Daar ben ik vorig jaar geweest, maar vond het te ver voor 1 proefje (zelfde geldt voor de indoor). Jammer dat je er niet gewoon beide mag rijden, dan had ik het wellicht nog overwogen.

Ze hebben de regels aangepast, vorig jaar kon het nog wel. Al vind ik het niet zo erg, zou het vierde weekend op rij zijn dat we met de trailer op pad gaan. Ayla schreef:Ik niet, maar volgens mij is het wel een degelijke sulky. Zag er vanmiddag nog een langs komen op fb. Iemand hier uit het topic rijd er mee, maar weet even niet meer wie
Veel plezier volgende week Patricia! Ik kon toch niet mee doen met mijn pony'sZe hebben de regels aangepast, vorig jaar kon het nog wel. Al vind ik het niet zo erg, zou het vierde weekend op rij zijn dat we met de trailer op pad gaan.