even weer ontopic misschien? discussies kan je beter via PB doen
Ja sorry!
Sunnda
Geplaatst: 21-07-11 21:15
nienke_H schreef:
Hannemarie schreef:
even weer ontopic misschien? discussies kan je beter via PB doen
Ja sorry!
ook sorry!
Mandyy
Geplaatst: 21-07-11 21:16
Heb nog een foto van zaterdag, voor het ringsteken met kroontje.
SayaJones
Geplaatst: 21-07-11 21:16
@ Macholover; Waarom vraag je dan uberhaupt onze mening? Als je toch al niet van plan bent om van ons aan te nemen dat deze 2 meiden echt te groot zijn. Nouja, en als wij dan allemaal pennymeisjes zijn, dan ben ik er trots op!!
Sorry, ik ga ook weer ontopic
TWINKYYYY Eventjes 2 niet zo charmante foto's van mijn knappe meneertje
Ik weet niet eens wat voor hoofd ik dit moet noemen
& ja, ook Twinkel wringt zich in allerlei kronkels om bij dat éne plukje gras te komen
Ik heb even rustig zitten nadenken...Was eerst wel pissy...Echt pissy... Maar mis hebben jullie wel gelijk! Gaan jullie dan wel duimen voor dat ik snel een leuk & lief ruitertje vind voor hem? die natuurlijk niet te groot of te zwaar is!
E_Nalanta
Geplaatst: 22-07-11 07:22
Slim macholoverr! Kijk, dat je er een keer iemand opzet die te groot is maar gewoon even een rondje stapt, a lá. Maar het zou voor de pony én voor het oog prettiger zijn om een mooie combinatie te zien, weet zeker dat je er iemand voor kunt vinden
Ik heb even rustig zitten nadenken...Was eerst wel pissy...Echt pissy... Maar mis hebben jullie wel gelijk! Gaan jullie dan wel duimen voor dat ik snel een leuk & lief ruitertje vind voor hem? die natuurlijk niet te groot of te zwaar is!