[quote="_rocco_"]Cartouch: 150 euro. Minimaat hou ik zelf niet van, wel leuke kleur.
Kan wel zijn, maar is hier veel geld waard. Hoe kleiner hoe liever
_rocco_
Geplaatst: 10-05-10 22:31
Carola van de Koude Hoek Merrie Zwart Geboren op 12 april 2009 Word grote maat Superbraaf met halster, borstelen, hoefsmid, dierenarts en trailerladen enz.
*Veulenpremie behaald.
V. No Problem TD - IBOP-AA, Prestatie M. Viola van de Beukenallee MV. Alain van stal Nieuwemoed, definitief goedgekeurd
Carola op de keuring:
Carola nu:
DeSa
Geplaatst: 11-05-10 13:01
Mickey: 600,- hele leuke kinderpony! Daisy: 250,- jammer dat ze geen papieren heeft! Carola: 250,- mooi papier
Tanja van de Wellsedam 1e premie kroon 95 cm V. Lenway van de buitenweg M. Jetje van de Wellsedam KR VM. Duco van Stal Rositha de Heegh
Tanja is altijd als fokmerrie gebruikt, dus niet beleerd. Kan wel netjes voetjes geven,vast staan, is zeer braaf op de trailer. Ze is Drachtig van Mustang van stal Olyhof.
Tanja: 650 euro. Mooie maat, drachtig, 1e premie, kroon.
lottex
Geplaatst: 12-05-10 15:53
hej, ik ga waarschijnlijk binnenkort deze shetlander kopen hoeveel euro zouden jullie voor haar geven? een foto invoegen gaat niet maar hier de beschrijving:
Ze is voskleurig met lichtere manen. Ze is een merrie en is 22maanden oud. Ze is gechipt en heeft papieren. Ze is ongeveer 1meter groot.
laat maar iets weten! Gr x
jolandje
Geplaatst: 12-05-10 18:30
welk papier zit erbij? naam ouders? en wat is haar eigen officiele naam?
lottex
Geplaatst: 12-05-10 20:01
jolandje schreef:
welk papier zit erbij? naam ouders? en wat is haar eigen officiele naam?
haar naam is Lady, voor de rest eigenlijk heb ik nog niet meer informatie, binnen 10dagen gaan we haar eens gaan bezichtigen.
Denk dat dat wel een nette prijs is voor een 2 jarige met papieren. Maar je kunt altijd proberen voor minder
lottex
Geplaatst: 12-05-10 20:08
DeSa schreef:
Denk dat dat wel een nette prijs is voor een 2 jarige met papieren. Maar je kunt altijd proberen voor minder
hej, het hoogste bod tot nu toe is 250euro, hij vraagt 350euro, dus we kunnen altijd iets er tussen proberen hé ik laat jullie dan wel iets weten! gr x
@stef, als jij nou ook meteen zou taxeren zou ik dat wel leuk vinden. De halve pagina is nu vol en mijn pony is pas 1 keer getaxeerd.
Zwoezie
Geplaatst: 14-05-10 00:43
tanja; 700 carola;500
naam: Legina van de Veldweg, 3de premie gewonnen moeder; Heidy van de Veldweg , kroon gewonnen vader; Abdullah van Odoorn , 2de premie gewonnen en goedgekeurde dekhengst voor het leven.
Legina heeft een heel goede stamboom, iedereen heeft wel iets gewonnen in haar stamboom. Legina is een shetlander van 92-95 cm zwart van kleur en geboren op 1/7/96 ze is volledig opgeleert ( koets nog niet geprobeert). vrijheidsdrssuur; kusje geven, pootje geven, achteruit gaan, goed aan de longe lopen, volgen, komen, ( bezig aan buigen). ze is heel leergierig, nog heel actief, een goede conditie, is koppig, speelt graag en haalt graag een grap met je uit. ze kan 1M springen. en is heel snel in het lopen. Heeft geen gebreken. kan ook heel sierlijk lopen voor een shetlander. hier geeft ze me een pootje http://i44.tinypic.com/6xr9nb.jpg hier loopt ze vanzelf onderin en mooi aan de longe http://i44.tinypic.com/vpawcg.jpg mijn mooie meisje in de stal http://i39.tinypic.com/15yje3s.jpg legina juist op buitenrit geweest In Belgie hebbe ze voor haar al 500 geboden ( minstens) In belgie is ze niet zoveel waard als in nederland omdat ze 'hollandse' papieren heeft hier in nederland zijn er die al 1000 hebben geboden ( minstens)
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 14-05-10 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's zichtbaar, rest in link
Legina: 350 euro, beleerd maar niet uitgebracht, 3e premie is geen top prestatie. Prijs is voornamelijk omdat ze beleerd is, zoals Desa al zegt, niet door haar papier+premie.
Rody01
Geplaatst: 21-05-10 21:28
Carola: 175 Jong zijn ze nog niet veel waard Tatjana: 550 Ik zie ze graag iets hoger. Legina: 350 Wat Dennis zegt
10 jarige super merrie Odinda van de Optimist. Het is een lieve, knappe merrie die goed fokt. Altijd gemakkelijk drachtig geworden, met prachtige kampioens veulens . Ze is nu hoogdrachtig van de hengst Komeet van de Amstelhof. Ze is op de premiekeuring zowel kampioen, dagkampioen als ere-kampioen geweest. Met 5 keer een 1e premie.
Moeder: (Harmony v.d Veldhoeve) Preferent vele malen 1e premie en kampioen. Grootmoeder: (Amanda v.d Veldhoeve) superpreferent Overgrootmoeder: (Olive v.d Kortedijk) superpreferent. Vader: (Imago v.d Spoorlaan) preferent