heeft iemand nog enig idee over de prijs van die zweetdekentjes? Welkom Ilona, ik ben danique en heb/verzorg [naam] en _Veertje is [naam], mijn beste vriendin die heeft/verzorgd Funny
bruin = [naam] zwart=funny.
Haha er komt misschien binnenkort iemand op funny rijden Gewoon een klein buitenritje echt heel leuk
Anoniem
Geplaatst: 13-02-11 13:45
dravergekkie schreef:
Kzou vandaag met iemand naar de pony's gaan maar diegene gaat ineens niet meer mee.
ik heb zo'n bloedhekel aan mensen die ezggen 'jaa ik ga wel mee' en dan toch niet.
S:
dravergekkie
Geplaatst: 13-02-11 13:50
_Dotty schreef:
dravergekkie schreef:
Kzou vandaag met iemand naar de pony's gaan maar diegene gaat ineens niet meer mee.
ik heb zo'n bloedhekel aan mensen die ezggen 'jaa ik ga wel mee' en dan toch niet.
-weet iemand de prijs van zo'n dekentje? -wat voor kleur peeskapjes voor [naam]? -hoe kan je je naam veranderen, dat stond namelijk ergens (beter bekend als : ''''') -wie kijkt er ook nogsteeds nickelodeon?
Anablefobie - angst om omhoog te kijken. Ancraofobie - angst voor wind. Wordt ook anemofobie genoemd. Androfobie - angst voor mannen. Wordt ook arrhenfobie genoemd. Anemofobie - angst om lucht in te slikken.