Nou niet echt last van de vliegen maar er is een insect wat haar gestoken heeft en ze krijgt daar een allergische reactie op. Zo erg dat haar manenkam voor een deel nu 3x zo dik is met allemaal rimpels enzo derop. Dag na de steek kon ik der niet eens meer aanhalen of er naar wijzen en ze kwam al omhoog Dus ook om dát te voorkomen, heeft ze nu een deken op. En preventief voor de knutjes (hele lichte zomerexceem)
MissRoxyy
Geplaatst: 05-06-10 22:27
desty schreef:
gerum... haha een alien!
Ze heeft nu meerdere bijnamen: Monster Spookje Ridder Alien
Sinds gister heb ik er een verzorgshet bij; Beppie xD foto's komen zo ;D
Kelly
Geplaatst: 06-06-10 14:34
Dit is Beppie; Ja ik zet mijn naam door de foto, heb gewoon liever niet dat mn foto's gekopieerd worden ;D & Jep ik heb de kleuren aangepast maar tis een beetje té groen geworden xD En er zit een vaag randje om haar heen omdat het daar donkerder groen werd ;P
Beppie is echt mooiii! Heb niet snel iets met zwarte shets maar haar vind ik wel wat hebben
Och en Tina en Turner Geweldig zeg!!
Oooooh Dylan Hebben we de race eend weer Geweldige filmpjes
Gister nog even het nieuwe halster van Valesca uitgeprobeerd. Is iets te groot maar ach, tis toch voor foto's Zie hier:
Is die niet chique
jolandje
Geplaatst: 06-06-10 19:27
zeker een chique halster, ik heb ook zoiets voor joanna, die wil ik gebruiken bij de keuring straks van het nmprs in augustus, wat heeft valesca een geweldige leuke snoet
Ik ben eventjes aan het oefenen geweest met me shetter met het hoofdstelletje. Toen maar meteen heel uitgebreid een oornetje er omheen gedaan en peesbeschermers..