Grappig enkele pagina's nog zo een mosser fail, de mijne ook maar eerst laten slijpen al scheer ik in de winter normaal niet. Hier Rio er volledig mee geschoren destijds, echt ondanks wassen nog altijd een vacht met zoveel zand in maar is toen prima gelukt.
Enkele pagina's terug de berichten van Fenna en die bok van Jorie, hier heb ik een 3 jarige shet staan en merk echt bij hem nu al tussen nu en enkele maanden terug dat die mentaal veel volwassener wordt en die jollige bokken steeds minder vaak voorkomen. Die pony staat mede daarom nog niet voor de wagen, hij is er mentaal gewoon nog niet klaar voor. Ook hij heeft al van alles gedaan als handpony mee, met de fiets, veel gewandeld, met de trailer weg maar is gewoon nog in z'n hoofd te jong. Gooit er dan een speelse bok uit en is zich van geen kwaad bewust. Die is dan ook nog maar 3 jaar, rustig aan en zowel mentaal als fysiek volwassener worden.

Mijn tweespan ook uitgesteld, andere pony ook pas 3 jaar en vind hem er ook nog niet klaarvoor mentaal.

Vandaag nog met Lucky gewandeld, even wat foto's gemaakt van hem. Hoop wel hem wat te doen bijkomen komende weken nog, wat last van z'n darmen en helaas wat afgevallen. Hebben onbeperkt hooi maar op vlak van dingen zoals pulp, korrels en dergelijke krijgt die maar net een handje vitaminenkorrel met wat lijnzaad op. Is geen grote eter en dat helpt nu wel niet op dat vlak