Patty wat een ontzettend leuke foto!!!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Ik heb nu bij Chip juist een plee borstel model door het uitdunnen. Dus dat doe ik ook niet meer. Bij Switch dun ik het nooit uit. Terwijl hij echt hele dikke manen heeft.
[ [url=m/84OL0Q.png]Afbeelding[/url] ]
Linsey1998 schreef:Dat is wel realistisch hoor Frummels! Als je sowieso 3 dagen per week tijd zelf hebt en nog een verzorgster voor 2 dagen hebt, dan is dat echt al heel fijn voor zo'n diertje!
Lillian__ schreef:Verschilt denk heel erg per pony maar ook wat je zelf wilt. Als je wedstrijdjes wilt gaan rijden dan zal er toch meer training in gaan dan wanneer je een boscrosser wilt.
Floris is echt een werk pony, word heel onrustig en vervelend als hij langer dan twee dagen stil staat en ik kan hem niet zo maar op de paddock laten staan als de rest in de weide staat, hij kan dan geen contact meer met ze hebben of ze überhaupt zien. Aangezien hij toch snel dik word hou ik hem ook aan het werk omdat te voorkomen. op de SMR dag is hij gewogen op 156kg hij heeft een stokmaat van 91.3 cm wat ik erg netjes vind en dat wil ik graag zo houden.
Frummels schreef:Bedankt voor jullie snelle reacties.
Het zal vast per pony verschillen, maar ik ben niet opzoek naar een pony die elke dag flink aan de bak moet.Ik wil er 3 to 4 keer per week mee aan het werk en zou graag een geschikte verzorger vinden voor 1 of 2 dagen.
Ik heb alleen helemaal geen ervaring met mini's dus vroeg me af hoe jullie dat doen en of het wel realistisch is wat ik wil
Frummels schreef:Patty14 schreef:Ik heb nu bij Chip juist een plee borstel model door het uitdunnen. Dus dat doe ik ook niet meer. Bij Switch dun ik het nooit uit. Terwijl hij echt hele dikke manen heeft.
[ [url=m/84OL0Q.png]Afbeelding[/url] ]
Ohh deze foto! Wat een heerlijk pretkopje heeft hij toch
Ik vind een sportcoupe vaak mooier staan trouwens.